Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت:در سه ماه نخست امسال ۵ میلیون و ۸۲ هزار تردد وسیله نقلیه در سطح استان لرستان داشته ایم.

وی افزود: این مقدار نسبت به سال گذشته ۵ و ۸ دهم درصد افزایش داشته است، این آمار نشان دهنده‌ این است که ما نه تنها به عنوان یکی از استان‌های معبر از جنوت به مرکز، بلکه به عنوان مقصد هدف گردشگری هم شناخته شده ایم و به همین دلیل شاهد افزایش آمار تردد وسایل نقلیه در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش ۷۲ هزار تن آسفالت در سطح معابر لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به نیاز ساماندهی معابر گفت: در سه ماهه نخست امسال ۷۲ هزار تن آسفالت در سطح معابر استان پخش کرده ایم که نسبت به اعتبارات ابلاغی در این بخش ۵۰ درصد رشد داشته ایم.

وی بیان کرد: این ۷۲ هزار تن آسفالت تمام شهرستان‌های استان لرستان را دربرگرفه است واین روند ادامه خواهد داشت و امیدواریم که تا قبل شروع بارندگی‌ها بتوانیم همه محور‌های استان را که دارای مشکل‌های مانند چاله و روکش آسفالت نامناسب در معابر اصلی و فرعی هستند را متناسب با اعتبارات ساماندهی کنیم.

وجود ۱۱۸ نقطه حادثه خیز در لرستان

عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:۱۱۸ نقطه حادثه خیز در استان لرستان داریم که ۴۹ تا از این نقاط حادثه خیز در اولویت اصلی کاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار دارد.

وی در ادامه گفت: در سال جاری ۱۰ نقطه حادثه خیز را در نظر گرفته ایم که اصلاح هندسی و آشکار سازی را در این مناطق انجام دهیم.

شرفی گفت: برای انجام این پروژه پیمان کار‌هایی را مشخص کرده ایم و امیدواریم با سرعت بخشیدن به انجام این طرح ها، در کاهش تلفات جاده‌ای اقدامات مناسبی انجام دهیم.
انتهای پیام/د

۱۱۸ نقطه حادثه خیز در لرستان وجود دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد

ملک‌زاده مدیرکل بحران  استان  یزد گفت: برخی از راه‌های فرعی و روستایی به خاطر باران و جاری شدن روان‌آب به صورت موقتی مسدود و پس از رفع خطر بازگشایی شد.
 وی  افزود: مسیر جاده کنجکوه و میانکوه، محور خرانق – درند و جاده پرک به سمت سه چاهون از محور‌هایی بود که روز گذشته براثر جاری شدن سیل مسدود شده بود.

مدیرکل بحران  استان  یزد گفت: با وجود بارش باران در تمام نقاط استان، تردد در همه محور‌های مواصلاتی استان  باز و به صورت روان در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • محور چالوس یک طرفه شد
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • استمرار بارندگی‌ها در لرستان
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز