Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مجیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به درخشش اسکیت‌باز همدانی در مسابقات جهانی اسکیت فری استایل اظهار داشت: سجاد محمدی ساسان تنها نماینده استان‌همدان در تیم ملی در مسابقات جهانی اسکیت فری استایل که در کشور هلند برگزار شد بود موفق ظاهر شد.

وی افزود: این اسکیت‌باز همدانی سال گذشته در این مسابقات رتبه پنجم جهان را کسب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان با اشاره به درخشش وی در مسابقات سال جاری گفت: وی امسال در این مسابقات با غلبه بر حریفان صاحب‌نام خود به جمع نفرات نهایی این مسابقه صعود کرد.

مجیدی عنوان کرد: محمدی ساسان در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات با بدشانسی نتوانست مدالی را کسب کند و در رتبه چهارم جهان ایستاد که سایت جهانی اسکیت این اسکیت‌باز را به‌عنوان پدیده این دوره از مسابقات معرفی کرد.

وی بابیان اینکه کسب این رتبه در تاریخ اسکیت کشور بی‌سابقه است، بیان کرد: رتبه چهارم سجاد محمدی ساسان بهترین عملکرد تیم ملی فری استایل ایران بود که باعث افتخار اسکیت استان و ورزش همدان است.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان عنوان کرد: با توجه به جوانی این اسکیت‌باز به‌طورقطع آینده بسیار درخشانی پیش روی این ورزشکار خواهد بود و ما با تمام توان از این اسکیت‌باز خوب استان حمایت خواهیم کرد.

مجیدی بابیان اینکه هیئت اسکیت استان‌همدان در این چند سال رشد بی‌سابقه‌ای داشته است، گفت: سال گذشته هیئت اسکیت استان‌همدان رتبه هفتم هیئت‌های ورزشی استان را کسب کرد.

کد خبر 4341705

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان همدان تیم ملی اسکیت ایران مهدی مجیدی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد شیراز بیرجند مشهد خرم آباد یاسوج خطبه های نماز جمعه مواد مخدر آتش سوزی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه جشنواره هنرهای نمایش کودک و نوجوان استان همدان با ۱۰ گروه نمایش در سینما کانون برگزار شد. داوران این جشنواره لیلا رسولی مربی مسئول شماره یک همدان، احمد بیگلریان پیشکسوت تئاتر همدان و صیفی از پیشکسوتان تئاتر از ارشاد بودند.

با ٰٰٰٰٰٰٰٰٰرأی و نظر داوران برگزیدگان نوزدهمین جشنواره نمایش به قرار زیر اعلام شد.

برگزیده طراحی بروشور به «نمایش قیچی که دنبال کار می‌گشت» تعلق گرفت.

در طراحی لباس: رتبه اول طراحی به نمایش «قصه پر غصه» و رتبه دوم طراحی لباس به نمایش «خورشید مهربان» تعلق گرفت.

در بخش موسیقی مانی طهوری و آراد مرادی در نمایش «قیچی که دنبال کار می گشت» به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

ستاره طاقتی احسن مربی مسئول مرکز شیرین سو در نمایش «گربه‌ها و خروس‌ها» بهترین طراحی صحنه و بهترین ساخت عروسک را انجام داده بود و حائز رتبه برتر شد.

بهترین بازیگران خانم: رتبه اول آرام غفوری محب در نمایش قیچی که دنبال کار می‌گشت، رتبه دوم پریسا زمانی در نمایش آه سرزمین من، رتبه سوم پگاه حمزه‌لویی در نمایش قصه پر غصه و حنانه مرادی فرزان قصه‌گوی نمایش سفری به همدان شایسته تقدیر شد

بهترین بازیگر آقا: رتبه اول علی چهاردولی در نمایش خورشید مهربانی، سروش احمدی رتبه دوم نمایش خورشید مهربانی و رتبه سوم امیرعلی نجفی در نمایش انتخاب.

در بخش نمایشنامه نمایش زرافه گردن دراز نوشته اعظم کیانی و نسرین طاهری و نمایش سفری به همدان نوشته نوشین بیگلریان شایسته تقدیر اعلام شدند.

بخش کارگردانی: رتبه اول آرام غفوری محب در نمایش قیچی که دنبال کار می‌گشت، رتبه دوم در نمایش قصه پر غصه، محدثه موسوی نامدار و رتبه سوم مینا هوشیار در نمایش آه سرزمین من شناخته شدند.

در پایان داوران نمایش‌های قیچی که دنبال کار می‌گشت به مربیگری یارا بختیاری از مرکز ۳ همدان و آه سرزمین من به مربیگری نوشین بیگلریان از مرکز ۳ همدان در بخش نمایش کانون و نمایش قصه پر غصه از کبودراهنگ را در بخش آزاد به عنوان برترین‌های این دوره از جشنواره هنرهای نمایش کودکان و نوجوانان استان همدان اعلام کردند و این سه نمایش به مرحله کشوری راه پیدا کردند

کد خبر 6096661

دیگر خبرها

  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • تلاشم شکستن رکورد دنیا در فری استایل است
  • «پدیده کنکور ۱۴۰۲» و پدرش جان باختند