Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، «منصور اردستانی» طی حکمی از سوی سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری این وزارتخانه منصوب و جایگزین علی نقی حصنی شد.

در حکم اردستانی بر انجام وظایفی همچون «ایجاد هماهنگی و بازرسی از نحوه فعالیت هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری در حوزه های ستادی و استانی و تهیه گزارش‌های لازم»، «بررسی صلاحیت اعضای هیأت‌ها و گروه‌های تحقیق و ارسال گزارش از موارد احتمالی عدم صلاحیت‌ها برای مقامات ذی‌ربط»، «ارتباط منظم با دیوان عدالت اداری به منظور ایجاد هماهنگی در زمینه‌های مربوط»، «ایجاد هماهنگی در فعالیت‌های هیأت‌های بدوی و تجدید نظر»، «ارائه پیشنهاد برای ایجاد یا حذف شعبه‌های هیأت‌ها در تهران و شهرستان‌ها»، «برگزاری جلسه هماهنگی بین هیأت‌های وزارتخانه در فاصله‌های زمانی مناسب»، «حضور مستمر در جلساتی که از سوی دبیرخانه هیأت عالی نظارت برگزار می‌شود برای ارائه گزارش‌های ماهانه از فعالیت‌های هیأت‌های مربوط» و «جمع‌بندی و تهیه گزارش‌های ادواری،‌ تجزیه و تحلیل کار هیأت‌ها از نظر کیفی و کمی و بررسی آرای صادره و راهنمایی هیأت‌ها» تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش تخلفات اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا

سرایداری یکی از مشاغل پر زحمت در مدرسه محسوب می‌شود، این در حالی است که آنها نقش عمده‌ای در تشکیل فضا و محیطی سالم در مدارس را دارند. اما به گفته شهروندخبرنگار برای این قشر زحمتکش امکانات و مزایایی مانند مسکن در نظر گرفته نشده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

باعرض سلام وادب خواهش می‌کنم گزارشی در مورد حقوق و مزایای نیرو‌های خدماتی وسرایداران آموزش وپرورش تهیه کنید.  آنها از خدماتی نظیر مسکن نیز برخوردار نیستند.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • ۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است