Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@19:32:10 GMT

پرواز‌های هلند به ایران متوقف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۵۹۱۷

پرواز‌های هلند به ایران متوقف می‌شود

شرکت خطوط هوایی KLM هلند اعلام کرد: به دلیل منفی شدن چشم‌انداز مالی در خطوط هوایی با مبدا یا مقصد تهران در پی خروج آمریکا از برجام، پرواز‌های این شرکت به تهران را متوقف می‌کند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از حریت، شرکت هواپیمایی KLM هلند اعلام کرد: به دلیل نتایج منفی و چشم‌انداز نامطلوب مالی در پی خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران پرواز‌های خود با مبدا یا مقصد تهران را متوقف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این شرکت هواپیمایی زیرمجموعه شرکت هواپیمایی KLM ایر فرانسه است.

KLM در بیانیه کوتاهی آورده است که آرین پروئاز با مقصد یا مبدا تهران توسط این شرکت در روز ۲۲ سپتامبر آمستردام را ترک کرده و در روز ۲۳ سپتامبر بازخواهد گشت.

این شرکت پیشتر در سال ۲۰۱۳ نیز پرواز‌های خود با مقصد یا مبدا تهران را متوقف کرده بود، اما در سال ۲۰۱۶ و پس از توافق هسته‌ای این پرواز‌ها مجددا دایر شد.

در ماه می‌دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به طور رسمی آمریکا را از این توافق خارج کرد.

البته شرکت هواپیمایی ایرفرانس پس از ۸ سال در سال ۲۰۱۶ فعالیت خود در ایران را از سر گرفته و هنوز حرفی از توقف پرواز‌ها به ایران نزده است.

این شرکت پیش از ادغام در ایرفرانس هواپیمایی ملی هلند به‌شمار می‌رفت. در زبان انگلیسی این شرکت به نام Royal Dutch KLM شناخته می‌شود. شرکت ایرفرانس-کی ال ام یک شرکت فرانسوی-هلندی است که تحت قوانین کشور فرانسه قراردارد و پایگاه اصلی آن در نزدیکی فرودگاه شارل دوگل پاریس واقع است.

این شرکت همچنین بزرگ‌ترین هواپیمایی اروپا به‌شمار می‌رود. (از نظر حجم مسافر، میزان درآمد سالیانه و مسافت طی شده) کی ال ام در سال ۲۰۰۴ میلادی بیش از ۶ میلیون مسافر را جابجا نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خروج آمریکا از برجام توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش مشرق، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند