Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، آقای مروج الشریعه با بیان اینکه هم اکنون در استان، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی به صورت سازماندهی شده، جمع آوری، فرآوری و عرضه نمی شود، گفت: در این خصوص سرمایه گذاران متخصص باید ورود کنند و با تجهیز کارگاه های کوچک ، بازاریابی و فروش هدفمند، درآمد را به استان برگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بر فرآوری مواد معدنی در استان تاکید کرد و افزود: برای راه اندازی واحدهای فرآوری که باعث بازگشت ارزش افزوده به استانمی شود، حمایت های مالی خوبی از سرمایه گذاران خواهیم کرد.

امیرحسنخانی نماینده مردم طبس ، فردوس ، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی هم خواستار تعامل مدیران صنعت، معدن و تجارت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد و گفت: برخی از مسائل در حوزه معادن، در استان قابل حل نیست و پیگیری نمایندگان، در مجلس شورای اسلامی را می طلبد.

نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: نمایندگان استان به دنبال دعوت از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به خراسان جنوبی هستند تا بتوانند از توان این کمیسیون در بالقوه کردن پتانسیل های معدنی استان استفاده کنند.

فلاحتی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سرمایه گذاری در بخش معادن می تواند گره گشای مسائل اقتصادی عده ای از مردم باشد.

شهرکی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز از سرمایه گذاری میلیاردی بخش خصوصی در بخش اکتشاف معادن در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: با توجه به ریسک بالا و هزینه بر بودن این اقدام، حمایت از بخش خصوصی ضروری است.

حسن رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم با بیان این که برنامه این سازمان در بخش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی ارائه آموزش های تخصصی به هنرمندان است گفت: راه اندازی مرکز تخصصی آموزش تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در بیرجند از محل اعتبارات ملی در دستور کار قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استاندار سنگهای قیمتی سرمایه گذاری سرمایه گذاری سنگ فراوری سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، برابر قانون، نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی اسلامی ۸ روز قبل از اخذ رای تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات می‌توانند تبلیغات خود را انجام دهند.

در گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

مهدی دهرویه فرماندار گنبدکاووس با اشاره به آغاز تبلیغات برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: ۲۱ سالن برای برگزاری سخنرانی هر دو نامزد، ۶٠ مکان تبلیغاتی برای نصب بنر‌ها و پوستر‌ها در مناطق مختلف شهری و ۵ بیلبورد تبلیغاتی در نظر گرفته شده تا در روند تبلیغات استفاده کنند.

۲۳۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس آماده شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کل کشور در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

براساس قانون افرادی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور نخست در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند.

دیگر خبرها

  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس