Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شركت ارتباطات زيرساخت؛در متن  اين حكم آمده است:
 
جناب آقای مهندس حمید فتاحی
 
نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و با استناد به ماده (16) اساسنامه و صورتجلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت، به موجب این حکم جناب عالی را به مدت دو سال به سمت "عضو موظف هیت مدیره شرکت یادشده" منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امید است با اتکال به قادر متعال در چارچوب اساسنامه، ضوابط و مقررات مربوط در انجام وظایف محوله در امر مدیریت، هدایت و راهبری شرکت در زمینه تامین، توسعه، نگهداری و بهره برداری از شبکه ارتباطات کشور و اتخاذ تدابیر و اقدامات لازم مبنی بر حصول اطمینان از تامین ارتباطات زیرساختی و پایداری شبکه مادر ارتباطی در راستای سیاست های وزارت متبوع و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.
 
توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزدمنان مسالت می نمایم.
 
محمد جوادآذري جهرمي
 
  
  مهندس فتاحي   كه داراي لیسانس مخابرات  از دانشگاه آزاد اسلامی و كارشناسي ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه  تربیت مدرس است ،پيش از اين عضو شورای فنی وزارت ارتباطات،  مدیرکل امنیت شبکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ،عضو کمیسیون تخصصی تنظیم مقررات و عضو شورای راهبری شبکه ملی اطلاعات بوده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند

حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم در کانال شخصی اش در شبکه اجتماعی ایتا نوشت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی مثل دفتر، وسیله نقلیه، عوامل دفتر، محل اسکان برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند و... را برای ایفای وظیفه نمایندگی منتخبان فراهم کند.

وی افزود: خصوصا که برخی منتخبان (به ویژه کسانی که در حال حاضر نماینده نیستند) برای حفظ استقلال خود و عدم وابستگی به کانون‌های ثروت، در ایام انتخابات بخشی از سرمایه شخصی‌شان را هزینه کرده‌اند و حتما به این امکانات نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی