Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي گفت: طبق قانون بودجه امسال بايد 20 درصد مصرف برق ادارات از طريق انرژي هاي نو تامين شود که براي رسيدن به اين هدف بايد استفاده از انرژي خورشيدي در دستور کار نهادهاي استاني باشد.

تقي کهوريان روز يکشنبه در جلسه کميته وصول مطالبات آذربايجان غربي با هدف مطالبات شرکت برق از ادارات و شرکت هاي دولتي استان افزود: با افزايش گرماي هوا، مصرف انرژي برق در استان افزايش يافته که اين امر بايد توسط ادارات و دستگاه هاي اجرايي مديريت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: دستورالعمل اجرايي استفاده از انرژي برق از سوي رييس جمهوري به تمامي وزارتخانه ها، دستگاههاي اجرايي و شرکت هاي تابعه اعلام شده و طبق اين دستورالعمل، مديران بايد تدابير لازم را براي کنترل ميزان مصرف و صرفه جويي در استفاده از انرژي برق بينديشند.
وي بيان کرد: بهره گيري از انرژي هاي نو در کشورهاي رو به توسعه جايگاه ويژه اي دارد و ما نيز بايد به اين سمت حرکت کنيم.
معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي ادامه داد: در سال هاي اخير در کشور نيز در رابطه با احداث نيروگاه هاي خورشيدي و توليد انرژي برق از طريق سلول هاي خورشيدي اقداماتي انجام شده ولي کافي نبوده و بايد گام هاي بلندتري در اين خصوص در استان برداشته شود.
به گزارش ايرنا، در اين جلسه مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي گزارشي در خصوص مطالبات هزينه برق از دستگاه هاي اجرايي ارائه کرد.
در پي اين گزارش مقرر شد سازمان ها و شرکت هاي دولتي و شهرداري ها در فاصله زماني 6 ماهه نسبت به تسويه حساب بدهي ها اقدام کنند.
در 2 هفته گذشته از تيرماه، خاموشي هاي برق به علت افزايش بي رويه مصرف انرژي در آذربايجان غربي مشکلاتي را براي شهروندان ايجاد کرده است.
قرار بود کمبود توليد نسبت به مصرف از طريق کاهش مصرف ادارات تامين شود که اين امر محقق نشده است.
8137/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی