Web Analytics Made Easy - Statcounter



رویداد۲۴ بیمه مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد، پیرو افزایش قیمت خودرو، پیشنهاد می‌شود بیمه گذارانی که دارای بیمه بدنه هستند با مراجعه به شرکت های بیمه، سرمایه مورد بیمه خود را افزایش دهند تا در هنگام بروز خسارت با مشکلاتی چون اعمال ماده 10 قانون بیمه (در صورتی که مالی به کمتر از قیمت واقعی بیمه شده باشد بیمه گر به تناسب مبلغی که بیمه کرده است با قیمت واقعی مال مسئول خسارت خواهد بود) مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس ماده 10 قانون بیمه، درصورتی که مالی به کمتر از قیمت واقعی بیمه شده باشد، بیمه گر فقط به تناسب مبلغی که بیمه کرده است با قیمت واقعی مال، مسئول خسارت خواهد بود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بیمه خودرو خسارت بدنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج (عکس)

به گزارش صدای ایران از فارس،محمد مطهری فرماندار شهرستان شبستر ضمن تاکید بر هشدار‌های مکرر هواشناسی گفت:علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می‌روند.

وی افزود:جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به سه خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودرو‌ها به بیرون کشیده شد.

دیگر خبرها

  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • هشدار نگران‌کننده یک اقتصاددان نسبت به تشدید تورم/ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج (عکس)