Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@03:33:23 GMT

تهدید رهبر کره شمالی توسط سناتور آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۷۹۶۵

تهدید رهبر کره شمالی توسط سناتور آمریکایی

به گزارش جهان نيوز،  به نقل از هیل، یک روز پس از اینکه کره شمالی مذاکره با مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا را «تأسف‌بار» خواند، «لیندسی گراهام» سناتور جمهوریخواه آمریکایی، لحن تهدیدآمیز مقامات این کشور علیه پیونگ یانگ را تکرار کرد.

این سناتور جمهوریخواه گفت: اگر می‌ دانستید که ما چه اقدام‌ هایی را می‌ توانیم علیه رهبر کره شمالی انجام دهیم، آنگاه شما خواب راحتی نمی‌ داشتید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالیست که مذاکرات دو روزه وزیر خارجه آمریکا با مقامات ارشد کره شمالی از جمله رهبر این کشور روز گذشته در حالی پایان یافت که پمپئو نشست مذکور را خوب و رو به جلو؛ اما وزیر خارجه کره شمالی آن را «تأسف‌بار» خوانده بود.

منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس در مورد ادامه اعتراضات دانشجویی در آمریکا و نوع برخورد مقامات این کشور به این اعتراضات گفت: «اقدام مقامات دولت آمریکا در تحریف واقعیت و توصیف خشم و اعتراضات اصیل دانشجویی و دانشگاهی به عنوان یهودستیزی، به منظور توجیه و استفاده از ابزارهای سرکوب خشونت‌آمیز برای ساکت کردن اعتراضات و تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویان حامی فلسطین، چیزی از قبح عمل آنان کم نمی‌کند.

بیشتر بخوانید؛ واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی

وی گفت: بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

کنعانی تاکید کرد: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان و ‎حقوق بشر برافتاده است.

کد خبر: 1229332 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!