Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@07:02:54 GMT

تصادف دو کامیون در بزرگراه شهید اقارب‌پرست

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۸۱۲۰

تصادف دو کامیون در بزرگراه شهید اقارب‌پرست

دو دستگاه کامیون در محور بزرگراه شهید اقارب پرست به دلیل توقف ناگهانی و عدم رعایت فاصله ایمنی، رو به روی صفه با یکدیگر تصادف کرده و با توجه به اینکه نسبت به ایمن‌سازی محل تصادف اقدامی صورت نگرفته بود، یک‌دستگاه خودرو سواری عبوری نیز با این کامیون‌ها برخورد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- یک‌شنبه ساعت 21-  دور تا دور میدان آزادی ترافیک قابل توجهی دارد، اگر قصد حرکت از مسیر چهارراه شیخ صدوق به سمت این میدان را داشته باشید این مسیر را در ترافیک گرفتار خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، سرتاسر مسیر حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا درگیر ترافیک است و خودروها به سختی در حال حرکت هستند.

مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی ترافیک قابل توجهی دارد. ترافیک از میدان انقلاب تا تقاطع پاسداران و در ادامه به سمت شمال پل فردوسی تردد خودروها به سختی امکان‌پذیر است.

حدفاصل پل ابوذر تا پل فلزی خودروها به آرامی در حرکت هستند، همچنین در خیابان مطهری ترافیک چندانی دیده نمی‌شود.

دو دستگاه کامیون در محور بزرگراه شهید اقارب پرست به دلیل توقف ناگهانی و عدم رعایت فاصله ایمنی، رو به روی صفه با یکدیگر تصادف کرده و با توجه به اینکه نسبت به ایمن‌سازی محل تصادف اقدامی صورت نگرفته بود، یک‌دستگاه خودرو سواری عبوری نیز با این کامیون‌ها برخورد کرد.

در خیابان هاتف آشفتگی تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها اوضاع نابسامانی را به لحاظ ترافیکی ایجاد کرده است، همچنین خیابان‌های شمس آبادی، آمادگاه و باغ گلدسته از مسیرهای شلوغ این لحظات شهر اصفهان است.

از چهارراه شیخ صدوق تا خیابان شیخ مفید ترافیک نیمه سنگین مشاهده می شود، اما در مسیر برگشت مشکل خاصی در تردد خودروها وجود ندارد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترافيك اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز شنبه گفت: با تلاش همکاران پلیس راهور و شهرداری تهران قسمتی از بزرگراه شهید خرازی که از بامداد امروز ۱۵ اردیبهشت به دلیل ریزش سنگ و گل و لای کوهپایه اطراف مسدود شده بود، پاکسازی، شست‌وشو و ایمن سازی شد و از دقایقی قبل محدودیت‌های اعلام شده در آن رفع و تردد در این مسیر امکان پذیر شد.

وی افزود: البته بزرگراه شهید اردستانی به علت سیلاب شب گذشته همچنان مسدود بوده و تردد در محدوده غربی این بزرگراه با محدودیت مواجه است.

سرهنگ موسوی پور تاکید کرد: زمان بازگشایی و رفع محدودیت‌های این مسیر فردا ۱۶ اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خواهد شد؛ لذا شهروندانی که قصد تردد در بزرگراه اردستانی را دارند تا اطلاع ثانوی از مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت