Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدافع جديد تيم فوتبال استقلال نياز به دو ماه درمان و تمرينات مستمر فيزيوتراپي دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، ميثم تيموري بازيکني که طي روزهاي اخير شايعات زيادي در مورد مصدوميتش مطرح مي‌شود در نهايت طي يکي دو روز گذشته زير نظر کادر پزشکي استقلال معاينات لازم را انجام داد.
تيموري بعد از حضور در ايفمارک مدارک پزشکي خود را در اختيار استقلالي‌ها قرار داده و بعد از اين اتفاق مشخص شد که مدافع جديد آبي‌پوشان نياز به دو ماه درمان و برنامه هاي فيزيوتراپي دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين بازيکن در اسفندماه سال گذشته عمل رباط صليبي انجام داده و حالا بايد تا پايان طول درمان از تمرينات و بازي‌هاي فوتبال دور باشد.
همچنين مرتضي آقاخان مهاجم جديد آبي‌پوشان که او هم دچار مصدوميت است امشب در ايفمارک حاضر شد و آزمايشات پزشکي را پشت‌سر گذاشت. اين بازيکن نيز آبي‌پوشان را در اردوي ترکيه همراهي نخواهد کرد و قرار است در تهران بماند تا آزمايشات پزشکي را پشت‌سر بگذارد.
تيم فوتبال استقلال فردا تهران را به مقصد ترکيه ترک خواهد کرد تا يک اردوي 10 روزه را برگزار کند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به سرخ‌ها؛ پایان حضور ستاره پرسپولیس؟

به گزارش همشهری آنلاین، مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی پوش باشگاه پرسپولیس تهران مدت‌هاست به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی سرخ‌پوشان به دور است و او بخش زیادی از مسابقات را به همین دلیل از دست داده‌اند.

سرخ‌پوشان با توجه به روند درمان این مدافع ملی‌پوش امیدوارم بودند تا این بازیکن را به هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر برسانند اما چنین اتفاقی رخ نداد. با این وجود گفته می‌شد پورعلی‌گنجی در صورت صعود پرسپولیس به مراحل بالاتر جام حذفی می‌تواند قرمزها را همراهی کند که با حذف پرسپولیس از این رقابت‌ها این احتمال نیز از بین رفت.

احتمال بازی ستاره پرسپولیس در این فصل با توجه به شرایط این بازیکن به کمترین حد ممکن رسیده و از طرفی با به اتمام رسیدن قرارداد پورعلی‌گنجی و همچنین احتمال جدایی او به نظر می‌آید دیدن دوباره او با لباس پرسپولیس به کمترین حد ممکن خود رسیده باشد.

کد خبر 850384 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • طلسم مدافع استقلال بالاخره می‌شکند! (عکس)
  • مدافع استقلال باید جراحی کند
  • احضار و محرومیت احتمالی برای بازیکن استقلال
  • مدافع سپاهان غایب بازی با مس رفسنجان
  • ستاره تیم ملی به ترکیب پرسپولیس برنمی‌گردد
  • شوک به قرمزها؛ پایان کار ستاره تیم ملی در پرسپولیس؟
  • شوک به سرخ‌ها؛ پایان حضور ستاره پرسپولیس؟
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن