Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@12:03:01 GMT

ترافیک در محور‌های شمالی، تبریز و زنجان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۸۶۶۵

رئیس مرکز کنترل و ترافیک راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در تمامی محور‌های منتهی به شمال کشور، تبریز، زنجان و مسیر‌های منتهی به تهران خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل و ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار با اشاره به ترافیک در محور‌های مواصلاتی گفت: در باند شمالی آزادراه تهران-کرج (محدوده‌های گرمدره و شهرک خاتم تا پل فردیس)، باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (ازپل فردیس تا پایانه شهید کلانتری)، محور تبریز –صوفیان (محدوده پل تیوان) و محور زنجان به اردبیل محدوده گردنه سرچم شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مه گرفتگی همراه با کاهش دید گفت: در ارتفاعات محور کرج-چالوس پدیده مه گرفتگی را داریم که به دلیل کاهش دید تقاضا از رانندگان، احتیاط بیشتر در رانندگی است.

رئیس مرکز کنترل و ترافیک راه‌های کشور با اشاره به بارش باران و ضرورت احتیاط رانندگان نیز گفت: در استان مازندران (محور‌های آمل، بهشهر، سوادکوه، کناره و محور هراز محدوده پنجاب) بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل و ترافیک راه‌های کشور بیان داشت: سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محورهای شمالی مرکز کنترل ترافیک ترافیک سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در سایر محورهای شمال همچون محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را روان اما محور آزادراهی قزوین - کرج - تهران محدوده کمال شهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

طبق آخرین اطلاعات مرکز مدیریت راه‌ها، ترافیک در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم آباد نیز سنگین است.

کد خبر 6097036 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی