Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، چند روز پیش پرویز پرستویی هنرمند سرشناس کشور در صفحه اینستاگرامی خود فیلمی را منتشر کرد که در آن گزارشگری از منطقه ای از خرمشهر می گفت . منطقه ای که ساکنانش در بدترین شرایط معیشتی زندگی می کردند.

با انتشار این فیلم خبرنگار خبرگزاری برنا گفت و گویی با عبدالله سامری داشت تا علت ویرانه بودن مناطقی از خرمشهر بعد از سه دهه از پایان یافتن روزهای جنگ و مقاومت و وضعیت تاسف بار افرادی از ساکنان این منطقه را جویا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که نماینده خرمشهر در این گفت و گو وجود چنین مناطقی در خرمشهر را تکذیب کرد و گفت :«این فیلم حقیقت ندارد. آقای پرستویی که چنین ویدیویی را در اینستاگرام خود منتشر کرده‌، بهتر است که واقعیت‌ها را به مردم بگوید و این چنین صحنه سازی نکند و بدانند این فیلم شرایط ده سال گذشته را نشان می دهد.»


با انتشار متن این گفت و گو اینبار پرویز پرستویی پاسخ این نماینده مجلس را اینچنین داد که در ادامه می خوانید: «

 

سلام به شما هم وطنان عزیز

چند روز پیش اینجانب گزارشی تحت عنوان آخرین وضعیت خرمشهر و آبادان را در صفحه ی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتم (عزیزانی که اون گزارش رو تماشانکردند،می توانند همین پست را ورق زده و گزارش مربوطه را مشاهده کنند.)

امروز متوجه شدم نماینده محترم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در کمال ناباوری وجود ساختمان شش طبقه ای که در آن گزارش به تصویر کشیده شده را تکذیب نموده و فرموده اند که چنین ساختمانی در خرمشهر وجود ندارد .

ابتدا که مصاحبه ی ایشان را خواندم بسیار متعجب شدم ، اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که پُر واضح است این نماینده ی محترم نیت شان خیر بوده و به جز کمک به مردم شهرشان به هیچ چیز دیگری نمی اندیشند .

اما گویا از بعضی اتفاقات و آسیب های اجتماعیِ شهرشان بی خبر هستند ، فقط همین .

اینجانب آمادگی آن را دارم که برای کمک به حال عزیزانی که در آن ساختمان مذکور با رنج و مشقت فراوان گذران زندگی می کنند به خرمشهر عزیز آمده و نماینده ی محترم این شهر را تا دم در ورودی این ساختمان مشایعت کنم .

شاید ایشان با دیدن حال و روز اهالی این ساختمان برایشان چاره ای بیاندیشند .

امیدم آنست که مسئولین محترم به جای تکذیب و پاک کردن صورت مساله ها به فکر درمان دردهای مردمشان باشند.»

لینک پست اینستاگرامی :

https://www.instagram.com/p/Bk-rsLalAlt/?taken-by=parvizparastouei

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرویز پرستویی جنگ مجلس شورای اسلامی مصاحبه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و به ویژه در ارتفاعات استان وجود خواهد داشت.
طی امروز و فردا وزش باد در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود.
تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و در این مدت استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • رابطه بین دانش و صنعت تقویت شود
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • فیلم/ پاسخ کوبنده نماینده کویت در سازمان ملل به نماینده اسرائیل
  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان و خرمشهر
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود