Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هاشم دالوند معاون سواد آموزی آموزش و پرورش لرستان بیان کرد:امسال برنامه‌های معاونت سوادآموزی لرستان بیشتر حول مباحثی مانند ایجاد مراکز یادگیری، آموزش نماز، توانمند سازی نیروی انسانی، بیمه آموزش‌یاران، شناسایی و جذب سواد آموزان، برگزاری یادواره شهدا و تامین اعتبارات برای خرید امکانات و تجهیزات مورد نیاز ادارات سوادآموزی استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:برای ریشه کن کردن بی‌سوادی، مدیران شهرستانی باید با سازمان‌های مربوطه تعامل سازنده‌ای داشته باشند و نقاط قوت و کمبود‌های حوزه کاری خود را شناسایی کنند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد:مباحثی مانند حذف بی‌‎سوادی حفظ حقوق و مزایای آموزش‌یاران و تشویق سوادآموزان در جهت رشد و بالندگی جامعه از اصول اساسی این معاونت بوده‌است.

دالوند بیان‌کرد:در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی و همکاری مشترک بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و معاونت سواد آموزی استان برگزار شد، دو دستگاه تصمیم گرفتند در راستای ایجاد انگیزه بین سواد آموزان مددجویان بی‌سوادی که موفق به دریافت کارنامه قبولی می‌شوند به زیارت اربعین و مشهد مقدس اعزام شوند.

وی افزود: این تفاهم‌نامه در راستای استفاده سوادآموزی استان از ظرفیت‌ها وقابلیت‌های دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی منعقد شده است و قابل تقدیر بوده چراکه کمیته امداد امام (ره) بیشترین همکاری را با معاونت سوادآموزی استان داشته است.

انتهای پیام/م

اعزام مددجویان سوادآموز به اردو‌های زیارتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی