Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@14:23:41 GMT

کشتی فرنگی‌ ایران قهرمان مسابقات جهانی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۹۴۷۲

کشتی فرنگی‌ ایران قهرمان مسابقات جهانی شد

به گزارش جهان نيوز، رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان از روز جمعه 15 تیرماه در شهر زاگرب پایتخت کرواسی آغاز شده است و کشتی‌گیران کشورمان تاکنون به یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز در پنج وزن نخست دست یافته‌اند.

این عنوان در حالی به دست آمد که هنوز رقابت‌های فینال و رده‌بندی 5 وزن دوم برگزار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم کشورمان در 5 وزن دوم این رقابت‌ها دو فینالیست و یک نماینده در دیدار رده‌بندی دارد که تا لحظاتی دیگر به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در حالی برگزار می‌شود که اکثر مدعیان اصلی حضور ندارند، اما در برخی اوزان گره ملی‌پوش جهانی و امیدهای جهان گشوده خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در روزهای 6 و 7 اردیبهشت (امروز و فردا) در اهواز برگزار خواهد شد، جایی که به نظر باتوجه به غیبت ستاره‌های معاف شده، محلی برای نمایش خوب جوانان و ورود آنها به چرخه انتخابی بزرگسالان برای مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی و زیر 23 سال جهان خواهد بود.

پویا دادمرز در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد و امیررضا ده‌بزرگی در 60 کیلو، ایمان محمدی و میثم دلخانی در 63 کیلو، محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی در 67 کیلو، محمدرضا رستمی در 72 کیلو، امین کاویانی‌نژاد و امیر عبدی در 77 کیلو، احسان گرمسیری و محمدعلی گرایی که به او در چرخه 82 کیلوگرم شانس داده شده در این وزن، علیرضا مُهمدی و ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده و فردین هدایتی در 130 کیلوگرم از جمله کشتی‌گیرانی هستند که از شرکت در جام تختی معافند.

در مقابل نفراتی چون محمدهادی شعبانی و محمد حسینوند در 55 کیلو، علیرضا نجاتی، محمدمهدی غلامپور، پویا ناصرپور و امید آرامی در 60 کیلو، عرفان جرکنی  و عارف محمدی در 63 کیلو، محمدجواد رضایی و احمدرضا محسن‌نژاد در 67 کیلو، دانیال سهرابی و سجاد ایمن‌طلب در 72 کیلو، علی اسکو در 77 کیلو، محمد ناقوسی و جمال اسماعیلی در 82 کیلو، رامین طاهری و بهروز هدایت در 87 کیلو، مهدی فلاح، علی عابدی درزی و وحید دادخواه در 97 کیلو و علی‌اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم از جمله مدعیانی هستند که سهمیه حضور در جام تختی را دریافت کرده‌اند و باید دید همه آنها وارد رقابت با سایر کشتی‌گیران اوزان خود خواهند شد یا نه.

جام تختی هرچند بدون حضور مدعیان اصلی اوزان دهگانه برگزار می‌شود اما در برخی اوزان می‌تواند گره انتخاب ملی‌پوش اوزان غیرالمپیکی و همچنین نفرات اعزامی به مسابقات امیدهای جهان را باز کند، بنابراین میدان کم اهمیتی در چرخه سال 2024 نخواهد بود. به نظر این رقابت‌ها میدان خوبی برای جوانان است که بتوانند خودشان را به تقویم فنی سال 2024 کادرفنی تیم ملی بزرگسالان دیکته کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد