Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@03:44:34 GMT

سارق وسایل خودرو در بهشت زهرا(س) دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۹۷۹۵

سارق وسایل خودرو در بهشت زهرا(س) دستگیر شد

رئیس کلانتری 205 صحن مطهر از بازداشت سارق لوازم و وسایل داخل خودرو در محدوده بهشت زهرا خبر داد. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، کیانوش نظری در تشریح خبر اظهار کرد: ساعت 12 روز سیزدهم تیر ماه ماموران تجسس کلانتری 205 صحن مطهر در جریان گزارشی مبنی براینکه مردی مشکوک با شلوار لی و پیراهن آستین کوتاه بر تن در محدوده بهشت زهرا پرسه می‌زند قرار گرفتند، افراد این محل او را در حال گشت زنی بین خودروهای پارک شده و دید زدن قفل درب‌های خودروهای پارک شده در محل مشاهده کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به این ترتیب ماموران تجسس کلانتری به محل اعزام شدند که مشخص شد این فرد با کیف چرمی به دست در حال دید زدن یکی از خودروهای پارک شده کنار خیابان است. با این توضیحات مظنون مورد نظر هدف سوال ماموران قرار گرفت که با زدن حرف‌های ضد و نقیض و بی‌ربط قصد فریب پلیس را داشت اما با توجه به اینکه او قصد پنهان کردن کیف چرمی‌اش را داشت، ظن ماموران را بیشتر برانگیخت تا اینکه شهروندان نیز با حضور در محل، پرسه‌زنی‌های مشکوک او را مورد تایید قرار دادند و گفتند او را در حال برررسی قفل‌های درب خودروهای پارک شده مشاهده کرده‌اند.

نظری در زمینه بازداشت متهم توضیح داد: در نتیجه این امر، فرد بازداشت و به همراه خودرویش به کلانتری دلالت داده شد که در آنجا از او لوازم زیادی به همراه مدارک شناسایی‌های سرقتی و همچنین کارت‌های عابربانک به تعداد 15 فقره کشف شد که نشان از سرقتی بودن‌شان داشت و وقتی مساله مورد بررسی بیشتری قرار گرفت تعداد 10 نفر از مالباختگانش شناسایی شدند که با توجه به تشکیل پرونده سریعا با مالباختگان تماس گرفته شد و آنها توانستند اموال خود را در میان اموال کشف شده از مظنون که آنها را در پراید خود جای داده بود، شناسایی کنند.

رئیس کلانتری 205 صحن مطهر با اعلام این خبر در انتها عنوان کرد:‌ در بازجویی از متهم او به 11 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و گفت در محدوده بهشت زهرا تمامی این سرقت‌ها را انجام داده است و متهم با پرسه زنی بین انواع ماشین‌ها، علی‌الخصوص ماشین‌های گرانقیمت، مبادرت به دزدیدن لوازم و وسایل جا مانده داخل خودروهای پارک شده می‌کرده است.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)

حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: صبح امروز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، طرح ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا (س) با مشارکت یگان اجراییات شهرداری تهران، کلانتری ۱۷۱، اداره کل بهزیستی شهر تهران، پلیس راهور، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی و سازمان بهشت زهرا (س) انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آنها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع آوری شدند.

به گفته این مسئول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد