Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای شهر رشت که این روزها برگزاری جلسات غیرعلنی آن نقل محافل خبری است به‌دنبال ساخت بنایی با هزینه ۳۲۵ میلیارد ریال برای برگزاری جلسات شوراست. ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مدت‌ها است که بحث تغییر مکان برگزاری جلسات شورای شهر رشت در جلسات این شورا مطرح می‌شود و این سئوال مطرح است که این بنای جدید چگونه و چه زمانی آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اطلاعات میدانی به‌دست آمده توسط خبرنگار تسنیم، رئیس شورای شهر رشت به‌دنبال اجرای طرحی است که طی آن قرار است بنای شورای شهر به ساختمان مرکزی شهرداری در خیابان سعدی منتقل شود.

شورای شهر رشت در مجموع 30 پرسنل و 11 عضو دارد و در وهله نخست مشخص است که بنایی که هم‌اکنون 310 نفر در آن مشغول به کار هستند برای این مجموعه بسیار بزرگ است.

اجرای این طرح که تصاویر آن در فیلم این گزارش موجود است 325 میلیارد رسال برآورد شده که تجربه نشان می‌دهد این هزینه قطعاً افزایش پیدا می‌کند.

اما واقعاً مشکلات شهر رشت و مردم با ایجاد یک ساختمان اشرافی برای شورایی که غیرعلنی برگزار شدن جلساتش نقل محافل است برطرف می‌شود؟

زمانی که در میان مردم حضور پیدا کردیم آن‌ها حتی تصور اینکه این ساختمان قرار است در رشت بنا شود را نداشتند؛ عموم مردم از اجرای این طرح ناراضی بودند.

اعضای شورای شهر رشت باید پاسخگوی افکار عمومی باشند که آیا ساخت این ساختمان برای جلساتشان مهم‌تر است یا ساخت سرویس بهداشتی عمومی در شهر و تعمیرات سنگ‌فرش‌های پیاده راه؟

بهتر نیست مسئولان شورای شهر رشت به‌جای انجام اقدامات نمایشی و آمادگی برای شرکت در انتخابات مجلس و همچنین سفر به روسیه برای تماشای جام جهانی قدری هم وقت خود را به رفع مشکلات مردم اختصاص دهند.

کاش اعضای شورای شهر رشت که ادعای ولایتمداری داشته و در هر محلی ارتباطاتشان با شهدا را جار می‌زنند قدری به فرمایش مقام معظم رهبری توجه می‌کردند که امروز "مردم گله‌مندند".

انتهای پیام/ت/ش

R7877/P1361/S6,71/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: دردهای ناشی از آسیب‌دیدگی یا پوسیدگی دندان امروزه به یکی از شایع‌ترین دردها در جامعه تبدیل شده است؛ مسئله‌ای که بالا بودن هزینه‌های دریافت خدمات در حوزه دهان و دندان به ویژه در هرمزگان مزید بر علت شده است تا بسیاری از افراد متأثر از نارسایی‌های دهان و دندان مجبور باشند با روش‌های مختلف یا درمان‌های موقتی با این دردهای سرسام‌آور خو بگیرند.

ایجاد پوسیدگی یا به وجود آمدن حفره در ساختار دندان‌ها موجب می‌شود برای افراد در خوردن و آشامیدن محدودیت‌هایی بروز کند به عنوان مثل خوردن غذاها یا خوراکی‌های شیرین، سرد یا گرم برای افراد آسیب‌دیده در حوزه دهان و دندان سخت می‌شود.

همانطور که مستحضرید یکی از سرانه‌های نامتوازن در کشور مربوط به توزیع جغرافیایی دندانپزشکان است و همین امر نیز باعث پدید آمدن شکاف‌هایی طبقاتی در تعرفه‌های دندانپزشکی شده است و از طرفی بالا بودن تعرفه‌ها موجب شده است که بخش عمده‌ای از خدمات‌جویان حوزه دندان در مواجهه با آسیب‌های مرتبط با دندان به جای بهره‌گیری از روش‌های مختلف درمانی تن به کشیدن دندان‌هایشان دهند.

البته در استان هرمزگان پایین بودن سرانه‌ها تنها منحصر در بخش دندانپزشکی نیست بلکه باقی بخش‌های بهداشت و درمان استان نیز نتوانسته است آن طور که باید و شاید رشد قابل توجهی داشته باشد؛ چنانچه طبق اعلام استاندار هرمزگان بدون احتساب تخت‌های بیمارستانی مربوط به نیروهای مسلح سرانه تخت‌های بیمارستانی در استان ۷/. است که فاصله معناداری با میانگین تخت‌های بیمارستانی در کشور دارد.

با آغاز به کار دولت سیزدهم؛ تیم اجرایی دولت مردمی در استان هرمزگان برنامه‌هایی را جهت ارتقای سطح بهداشت و درمان در استان هرمزگان تدوین کرد این برنامه در سطح بلندمدت بهره‌برداری از بیمارستان‌های جدید الاحداث در استان بود که شامل بیمارستان‌های کودکان، ۵۳۱ تخت‌خوابی، بیمارستان ستاره خلیج‌فارس، بیمارستان بستک، بیمارستان جدید میناب و … می‌شود.

بیمارستان فارابی بستک و بیمارستان کودکان بندرعباس در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و به ظرفیت سرانه درمانی استان اضافه شد اما همچنان دیگر بیمارستان‌ها در دست ساخت هستند و تمام تلاش مدیریت عالی استان رساندن آن‌ها به دور سوم سفر ریاست جمهوری است.

ارائه ۲۱۸ هزار خدمت رایگان پزشکی و دندانپزشکی از ابتدای دولت تاکنون برای مردم هرمزگان در ۴۷ اردو

دولت راهکاری زودبازده نیز برای افزایش سطح کیفی خدمات درمانی در استان داشت و آن هم راه‌اندازی قرارگاه مردم استان بود که ذیل آن ارائه خدمات رایگان پزشکی، دندانپزشکی و چشم پزشکی با استفاده ظرفیت تجهیزاتی بیمارستان مدیریت بحران و دعوت از پزشکان و متخصصان حوزه‌های مختلف آغاز شد.

طی برگزاری حدود چهل و هفت گردهمایی پزشکان جهادی از ابتدای دولت تاکنون ۲۱۸ هزار خدمت رایگان درمانی به مردم استان هرمزگان در گوشه به گوشه استان ارائه شد و از اواخر فرودین ماه نیز نیز چهل و هشتمین گردهمایی دندانپزشکان جهادی در استان به میزبانی شهر رودان در شرق هرمزگان آغاز شد.

خدمات رایگان قرارگاه مردم به ۲۲ هزار و ۹۰۰ خدمت رسید

رضا مهری مشاور استاندار هرمزگان در امور پزشکی و مسئول بخش درمان قرارگاه مردم استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای مستمر در سال‌جاری گفت و اظهارداشت: قرارگاه مردم در تمام بخش‌های استان استقرار و خدمات‌دهی داشته است.

وی ادامه داد: تاکنون سی و هشت اردو و گردهمایی با حضور پزشکان جهادی در استان هرمزگان برگزار کرده‌ایم و ذیل آن به ۲۲ هزار و ۹۰۰ نفر خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی ارائه شده است.

مهری تاکید کرد: آخرین گردهمایی قرارگاه مردم مربوط به شهرستان رودان بود که ۴۲ دندانپزشک شامل متخصصین فک و صورت، ارتودنسی، درمان ریشه و متخصص دندان کودکان در آن حضور داشتند.

مسئول قرارگاه مردم استان هرمزگان، خاطرنشان‌کرد: برای برگزاری این اردو که در اواخر فرودین ماه برگزار شد ۲۵ یونیت دندانپزشکی مستقر شده بود و به مردم دهک‌های ۷ به پایین خدمت رایگان دادیم.

وی خاطرنشان‌کرد: بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ خدمت گران‌قیمت دندانپزشکی در این اردو به مردم شهرستان رودان ارائه شد.

کد خبر 6081705

دیگر خبرها

  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • ارتش، فدایی بودن برای ملت را با خون امضا کرده است
  • هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان