Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ای‌بی‌سی، پلیس، بقایای جدیدی از اجساد انسانی را در پشت خانه‌ای واقع در یکی از دره‌های تورنتو که بروس مک‌کارتی، به عنوان انبار از آن استفاده می‌کرد کشف کرد. پلیس هنوز نتوانسته هویت بقایای جدید را شناسایی کند و تشخیص هویت را منوط به انجام‌ آزمایش‌های مرتبط اعلام کرده است.

مک‌کارتی 66 ساله متهم قتل 8 مرد است که تاکنون جسد 7 تن از آنها توسط پلیس در گلخانه‌ای در ملک او کشف و شناسایی شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هنوز از جسد قربانی هشتم خبری نیست و انتظار می‌رود بقایایی که اخیرا کشف شده متعلق به وی باشد.

پلیس تورنتو یک هفته دیگر به جستجوی ملک مک‌کارتی ادامه خواهد داد؛ متهمی که پرونده جنایتش در 23 جولای به دادگاه ارجاع داده خواهد شد.

تسنیم

700

قتل قاتل قتل زنجیره ای قاتل 66 ساله قاتل ۶۶ ساله کانادایی مک‌کارتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قتل قاتل قتل زنجیره ای قاتل 66 ساله مک کارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش مازندران افزایش پیدا کند

منتخب مردم بابل در انتخابات مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه اکسپو ایجاد آشنایی مازندران با تجار و بازرگانان داخلی و خارجی می‌شود، تاکید بر تقویت سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش این استان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد فاطمی، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در بازدید از غرفه مازندران واقع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴- تهران در جمع خبرنگاران برگزاری اکسپو را فرصتی برای آشنایی مازندران با تجار و بازرگانان داخلی و خارجی عنوان و اظهار کرد: مزیت‌های این استان باید در عرصه‌های ملی به نمایش گذاشته شود تا بتوان از این طریق، زمینه برای صادرات محصولات مازندران افزایش پیدا کند.

وی افزود: با وجود مزیت‌های مهم کشاورزی در مازندران و برخورداری از ظرفیت‌های ویژه متأسفانه امروز کشاورزان در این استان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

نماینده منتخب بابل در مجلس دوازدهم نبود پایانه صادراتی قوی را مهم‌ترین مشکل در زنجیره ارزش عنوان و مطرح کرد: با وجود نبود چنین ظرفیتی برای این بخش مشکلاتی ایجاد کرده است.

فاطمی ادامه داد: این محصولات در انبار کشاورزان انبار می‌شود و در نهایت دلالان از این وضعیت سود می‌برند.

وی برپایی این نمایشگاه را فرصتی جهت آشنایی با بازرگانان ایرانی و خارجی دانست و گفت: می‌توان در این مکان با تجار و بازرگانان در زمینه سرمایه‌گذاری و زنجیره ارزش استان‌ها اقدام کرد.

منتخب مردم بابل در دور جدید فعالیت خانه ملت با تاکید بر اینکه تلاش خواهیم کرد تا در زمینه صادرات مرکبات و کیوی با وضع قوانین و ارائه تسهیلات کمک شود، اظهار کرد: برای بهبود وضعیت کشاورزان، باغداران و برنج‌کاران مازندران باید زمینه‌هایی برای کاهش هزینه‌های تولید محصول ایجاد کنیم.

کد خبر 749704

دیگر خبرها

  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش مازندران افزایش پیدا کند
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست