Web Analytics Made Easy - Statcounter

۶ ماه از تعطیلی جایگاه سوخت شهر زهره هندیجان می‌گذرد و مشکلات مردمی را افزوده است، این جایگاه در ۲۵ کیلومتری شهر هندیجان قرار گرفته و در کنار جاده هندیجان به ماهشهر است که بسیاری از وسایل نقلیه از آن سوخت‌گیری می‌کردند. ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۰ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر هندیجان، در شهرستان هندیجان چهار جایگاه سوخت احداث شده دو جایگاه در سطح شهر هندیجان که در هندیجان شمالی یک جایگاه و در هندیجان جنوبی جایگاه دیگری فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک جایگاه سوخت دیگری در کنار جاده هندیجان به ماهشهر و در نزدیکی شهر زهره قرار گرفته که 6 ماه از تعطیلی آن به دلایل نامعلومی می‌گذرد و مردم روستاهای اطراف را دچار سردرگمی کرده و این مردم محروم باید 25 کیلومتر به هندیجان آمده و سوخت‌گیری کنند.

یک جایگاه دیگر سوخت در روستای سویره هندیجان احداث شده که نزدیک شهرستان امیدیه است و مردم آن مناطق از آن استفاده می‌کنند. و یک جایگاه سی ان جی گاز در هندیجان فعال است. بازدیدها برای افزایش کیفیت خدمات رسانی جایگاه‌های سوخت باید بیشتر شود.

6 ماه است که جایگاه سوخت شهر زهره هندیجان تعطیل است

علت تعطیلی جایگاه سوخت شهر زهره بر ما و مردم آن اطراف پوشیده است اما این جایگاه در مکانی مهم احداث شده و برای ساکنین و عابران نقش مهمی دارد چرا که ممکن است بسیاری از وسایل نقلیه در بین راه احتیاج به سوخت داشته باشند.

مردم روستاها و شهر زهره در این خصوص معترض بوده و خواهان شروع به کار مجدد این جایگاه هستند تا دیگر شاهد مشکلات سوخت نباشند. در عصر علم، ارتباطات، فناوری و افزایش امکانات این موضوع بسیار عجیب بوده که یک جایگاه سوخت 6 ماه تعطیل باشد.

جایگاه سوخت شهر زهره در سال 96 تعطیل بوده اما با ورود مسئولان مدتی بازگشایی شد که مجدد تعطیل گردید و اکنون از تعطیلی مجدد آن 6 ماه می‌گذرد که مردم امیدوار هستند هر چه زودتر این مشکلات رفع شود.

برای رفاه حال مردم جایگاه سوخت شهر زهره مجدد راه‌اندازی شود

عبدالحسن عبادی یکی از شهروندان روستای کریم‌ آباد که در نزدیکی این جایگاه سوخت قرار دارند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان، اظهار داشت: یک سال است که این جایگاه تعطیل‌ شده و فقط در سال گذشته چند روز مجدد فعال‌شده که متأسفانه بار دیگر تعطیل گردید.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان جهت راه‌ اندازی مجدد این جایگاه و تعیین تکلیف آن ورود جدی داشته باشند، این جایگاه برای ما مردم منطقه مهم است چرا که دیگر نیازی نیست مسافت طولانی را به هندیجان برویم و سوخت‌گیری کنیم.

ذبیح‌الله سعیدی بخشدار چم خلف عیسی (شهر زهره) هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان، اظهار داشت: این جایگاه مشکلات زیادی از جمله حقوقی و شخصی داشت که در حال حاضر رفع شده و یک مالک جدید مسئولیت آن را بر عهده‌گرفته است.

ظرف یک هفته این جایگاه راه‌اندازی می‌شود

وی افزود: ما در حال پیگیری هستیم این جایگاه ظرف یک هفته مجدد راه‌اندازی شود تا مردم منطقه بتوانند با خیال آسودگی سوخت‌گیری نمایند. این جایگاه در کنار جاده هندیجان به ماهشهر قرارگرفته است.

گزارش از محمدمهدی صادقی

انتهای پیام/ش

R41468/P1361/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد مهدی نیکونژاد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.
وی، افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.
نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.
عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان