Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@14:52:46 GMT

نرخ خرید مسکن در منطقه افسریه تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۸۰۱۱۱

 لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می‌باشد:

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: املاک خرید مسکن افسریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار مسکن پایتخت در اولین ماه سال/ فروشنده ها غیب شده اند

به گزارش خبرآنلاین این رخداد افت محسوس سهم عرضه‌ آپارتمان‌های چندساله و میانسال به بازار فروش است. روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:در مقابل اما، بخش عمده‌ای از فایل‌هایی که این روزها به بازار مسکن مناطق مختلف شهر تهران عرضه شده است فایل‌های مربوط به فروش آپارتمان‌های مسن یعنی واحدهای با عمربنای ۱۵ سال و بیشتر است.

تحقیقات میدانی از بازار معاملات مسکن دو منطقه مصرفی و پرتقاضای شهر تهران یعنی مناطق ۴ و ۵ تهران این موضوع را تایید می‌کند. منطقه ۵ شهر تهران با سهم ۱۵ درصدی از معاملات خرید آپارتمان پرتقاضاترین و پرمعامله‌ترین منطقه بازار مسکن پایتخت است و منطقه ۴ نیز در فهرست چهار منطقه اول پرتقاضا و پرمعامله پایتخت قرار دارد.

اظهارات فعالان بازار مسکن در این دو منطقه نشان می‌دهد هم‌اکنون بین ۶۰ تا ۶۵ درصد موجودی فایل‌های فروش در بازار مسکن مربوط به آپارتمان‌های پیر یا واحدهای مسکونی با عمربنای ۱۵ سال و بالاتر است. این در حالی است که سهم موجودی فایل‌های فروش آپارتمان‌های میانسال، بسته به محله‌ای که در آن واقع شده‌اند به طور متوسط بین ۱۵ تا ۲۰ درصد است. فایل‌های فروش آپارتمان‌های نوساز و کم‌سن (با عمربنای حداکثر ۵ سال) نیز به طور میانگین سهمی ۱۵ تا ۲۰ درصدی از بازار عرضه آپارتمان دارند. 23302 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894869

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • نرخ رهن بازار مسکن در تهران؛ رهن کامل در این منطقه با یک میلیارد
  • اتفاقی کم سابقه در بازار مسکن تهران؛ قهر مردم با آپارتمان های نوساز!
  • قیمت آپارتمان در منطقه ۱۵ تهران
  • قیمت‌های جدید خرید مسکن در شهر تهران/ مسکن در این منطقه ۴۰ میلیون تومان! + جدول
  • قیمت‌های خرید مسکن در منطقه ۱۵ تهران
  • نرخ خرید در بازار مسکن تهران؛ مسکن در این منطقه۴۰ میلیون تومان!
  • بازار مسکن پایتخت در اولین ماه سال/ فروشنده ها غیب شده اند