Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

هاشم اسکندری در گفت‌وگویی، درمورد حاشیه‌های اخیر ملی‌پوشان اسنوکر ایران در جریان رقابت‌های جهانی و جا ماندن چوب بازی ملی‌پوشان اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم موضوع را چگونه باید بیان کنم. متاسفانه دوستان ما در هواپیمایی ماهان کم‌لطفی کردند و شاهد اتفاقاتی بودیم که بسیار ناراحت کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر این اتفاق در رسانه‌ها بازتاب زیادی داشت و همه متوجه شدند که چوب بازی ملی‌پوشان ما گم شده است!

وی ادامه داد: چوب بازی‌های با هزار سختی، کمک گرفتن از دوستان سفارت و حتی فدراسیون چین سرانجام بعد از اتمام مسابقات به دست ملی‌پوشان رسید. متاسفانه این موضوعات ادامه هم پیدا کرد و کار به جایی رسید که هنگام برگشت تیم ملی هم شاهد اتفاقات بدی بودیم.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: در راه برگشت تیم ملی چوب بازی یکی از ملی‌پوشان که مبلغی حدود 7 میلیون تومان دارد شکست! البته هواپیمایی ماهان اعلام کرد می‌تواند 120 هزار تومان غرامت به ملی‌پوش ایران بدهد و در اظهار نظری عجیب گفتند که باید وسایل خود را بیمه می‌کردید. بدون در نظر گرفتن قیمت چوب‌ها باید بگویم که بازیکنان عادت کرده‌اند با چوب‌های مخصوص خود بازی کنند و حالا ما تصمیم داریم شکایت کنیم و شک ندارم که مقامات قضایی در این راه به ما کمک خواهند کرد.

اسکندری در خصوص اینکه چرا تیم اعزامی به چین سرپرست و مربی نداشت، افزود: مقدم، نماینده داوری ایران در این مسابقات نقش سرپرست را هم داشت. ما برای کم کردن هزینه‌ها تصمیم گرفتیم تا مسئولیت‌ها را تقسیم کنیم. ضمن اینکه داوران ما به زبان انگلیسی مسلط هستند، در هتل ملی‌پوشان استقرار دارند و معمولاً برنامه آنها به گونه‌ای نیست که هر روز قضاوت داشته باشند. 

وی خاطرنشان کرد: در مورد عدم حضور مربی در کنار ملی‌پوشان هم باید بگویم که رشته ما مانند برخی رشته‌ها همچون تکواندو و کشتی و وزنه‌برداری و ... نیست؛ یعنی تمام کار مربی پیش از شروع مسابقات است. در مجموع در بین سایر کشورها هم عرف نیست که تیمی با خود مربی اعزام کند، چون مربیان پیش از شروع بازی‌ها تمام نکات را گوشزد می‌کنند و در جریان مسابقات کاری از دست‌شان ساخته نیست. 

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس درمورد انتصاب  مهران مدیری به عنوان رئیس کمیته هنرمندان این فدراسیون اظهار داشت: ما چندی پیش متوجه شدیم که هنرمندان و ورزشکاران زیادی اهل یکی از رشته‌های بیلیاردی هستند. مهران مدیری از هنرمندان شایسته‌ای است که فکر می‌کنم از سال 78 سابقه بازی در رشته‌های بیلیاردی را دارد. از زمان سریال قهوه تلخ با هم ارتباط داریم. ما با حضور مهران مدیری و همکاری وی جام ستارگان را راه‌اندازی خواهیم کرد و در تلاش هستیم تا در فصل تابستان نخستین دوره این مسابقات را برگزار کنیم.

انتهای پیام/س

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی که به میزبانی استان کرمان برگزار شد، ۲۱ اثر از هنرمندان صنایع‌دستی سیرجان موفق به کسب مهر اصالت ملی شدند.

داوری نشان ملی رویدادی است که به‌صورت دوسالانه با هدف ارتقا و بهبود کیفی محصولات بر اساس معیار‌های تعیین شده از جمله مرغوبیت مواد اولیه، طراحی محصول، رعایت همه اصول کاربردی محصول شامل استحکام، ایمنی، پرداخت نهایی، بهداشت، ارگونومی، معیار‌های زیبایی‌شناسی، بسته‌بندی، اصالت، نوآوری، قابلیت بازاریابی و عرضه در بازار باهدف ایجاد رقابت میان هنرمندان و معرفی هنر‌های شاخص منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود

آثاری موفق به دریافت مهر اصالت ملی شوند می‌توانند در آینده برای دریافت نشان مهر اصالت بین‌المللی اقدام کنند.

این آثار شامل رشته گلیم‌بافی ۱۹ اثر، رودوزی‌های سنتی رشته پته‌دوزی یک اثر و پوشاک سنتی رشته عروسک محلی یک اثر بود که موفق به کسب مهر اصالت در این دوره شدند.

دیگر خبرها

  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد