Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از پذیرش دانشجو در 45 رشته گرایش مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی خبر داد.

دکتر محمدرضا جابرانصاری در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: «با توجه به آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال97، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته با توجه به نتایج درج شده در کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور و با مراجعه به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

azmoon.org با مطالعه دفترچه راهنما نسبت به انتخاب محل متناسب با کد مجموعه امتحانی خود اقدام کنند.»

جابرانصاری افزود: «انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی از روز جمعه ۱۵ تیر آغاز شده و تا ساعت 24 روز پنجشنبه 21 تیر ادامه خواهد داشت، بنابراین لازم است داوطلبان متقاضی تحصیل در این دانشگاه در مدت اعلام شده انتخاب رشته تحصیلی خود را قطعی کنند.»

وی خاطرنشان کرد: «این دانشگاه نیز با دارابودن 45 رشته و گرایش تحصیلی در این مقطع تحصیلی از ظرفیت مناسبی برای پذیرش داوطلبان برخوردار است.»

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد بروجرد درباره اعلام رشته‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته واحد بروجرد خاطرنشان کرد: «این دانشگاه در 45 رشته کارشناسی ارشد، شاملِ: حسابداری، زبان و ادبیات فارسی، مدیریت بازرگانی- بازاریابی، مدیریت دولتی، زبان و ادبیات انگلیسی، مدیریت دولتی- مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت دولتی- مدیریت تحول، مدیریت کسب و کار- بازاریابی، مدیریت کسب و کار- استراتژی، فیزیولوژی ورزشی- فیریولوژی ورزشی کاربردی، آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، مدیریت ورزشی- مدیریت بازاریابی در ورزش، مدیریت ورزشی- مدیریت راهبردی در سازمانهای ورزشی، آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی- امدادگر ورزشی، مدیریت مالی، مدیریت آموزشی، علوم اجتماعی- جامعه‌شناسی، مهندسی کامپیوتر- نرم افزار، ریاضی کاربردی- بهینه سازی، ریاضی- ریاضیات مالی، مهندسی عمران- مهندسی مدیریت و ساخت و مهندسی عمران- مهندسی سازه دانشجو می‌پذیرد.»

به گفته وی مهندسی برق- الکترونیک، مهندسی برق- الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی، مهندسی شیمی- مهندسی فرآیند، شیمی- شیمی تجزیه، شیمی- شیمی فیزیک، فیتوشیمی، مهندسی برق- سیستم‌های قدرت، شیمی- شیمی آلی، ریاضی کاربردی- آنالیزعددی، علوم گیاهی- زیست شناسی سلولی و تکوینی، زیست شناسی- میکروبیولوژی، زیست شناسی- علوم سلولی و ملکولی، مهندسی کشاورزی- زراعت، مهندسی منابع طبیعی- مرتعداری، مهندسی مکانیک- طراحی کاربردی، مهندسی معماری، برنامه ریزی شهری، مهندسی کشاورزی علوم دامی- اصلاح نژاد دام، مهندسی مکانیک- تبدیل انرژی، انگل‌شناسی دامپزشکی، برنامه‌ریزی منطقه‌ای، مهندسی کشاورزی- علوم دامی- فیزیولوژی دانشجو می‌پذیرد.

جابرانصاری اظهار کرد: «اکنون این دانشگاه با 130 هزار مترمربع زیربنای آموزشی، درمانی، اداری، فرهنگی، خدماتی و رفاهی مسقف، با حدود 100 کارگاه، آزمایشگاه و آتلیه و 3 کتابخانه با 120 هزار جلد کتاب و نزدیک به 8 هزار دانشجو در حدود180رشته تحصیلی‌ در مقاطع مختلف از کاردانی تا دکتری در حال فعالیت است.»

وی افزود: «این دانشگاه در راستای رفاه دانشجویان غیربومی با دارابودن 6 خوابگاه ملکی با زیر بنای بیش از 14 هزار متر مربع و ظرفیت 1500 نفر در حال فعالیت است و نزدیک 200 نفر عضو هیأت علمی در واحد بروجرد مشغول به تدریس هستند.»

جابرانصاری گفت: «کلینیک دندانپزشکی این واحد دانشگاهی با زیربنای 6700 متر مربع و ظرفیت 220 یونیت (اکنون 136 یونیت فعال دارد) دارای بخش‌های تخصصیِ ترمیم، اندو، اطفال، ارتودنسی، پروتز ثابت و متحرک، لیزر، جراحی، تشخیص، پریو و رادیولوژی فک و صورت با دستگاههای CBCT، OPG، پری اپیکال و سیستم CAD-CAM با پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزشکی می‌باشد و بزرگترین و مدرنترین کلینیک دندانپزشکی غرب کشور است. این توانمندی و امکانات، دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد را از نظر رده بندی، جزو واحدهای «جامع» و به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش عالی غرب کشور مطرح کرده است.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا دکتر محمدحسن بازیار رئیس پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله، امروز در نشست خبری که در محل پژوهشگاه برگزار شد با بیان اینکه زمین دائماً در حال تغییر و تحول است و این فرآیند، از گذشته وجود داشته، گفت: اخیرا زمین لرزه‌های با بزرگی بیش از ۴ در مناطقی مانند فاریاب کرمان و خراسان رضوی رخ داد.

وی با اشاره به موضوع دوره‌های بازگشت زلزله در تهران عنوان کرد: این دوره ابتدا ۱۲۰ سال، سپس ۱۵۰ سال و در نهایت به دلیل عدم وقوع زلزله بزرگ در تهران، ۱۷۵ سال عنوان شده است.

بازیار با تاکید بر پیچیدگی پدیده زلزله اظهار کرد: در بم زلزله در جایی به وقوع پیوست که ۲ هزار سال زلزله در آن رخ نداده بود. از این رو زلزله یک پدیده پیچیده است که باید همه موارد آن مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به نهمین دوره کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی که توسط پژوهشگاه برگزار می‌شود، گفت:این کنفرانس  از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. در این کنفرانس، ۲۱۱ مقاله به صورت شفاهی و ۲۰۴ مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

رئیس پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله تصریح کرد: زلزله‌شناسی، پیشگیری و ایمن‌سازی سازه‌ها و مدیریت بحران، محور‌های اصلی این مقالات را تشکیل می‌دهند. سخنرانان خارجی از ۱۵ کشور شامل آلمان، نروژ، یونان، امارات متحده عربی، آمریکا، اسپانیا، استرالیا، برزیل، ترکیه، ژاپن، سوئد، فرانسه، نیوزیلند و هند در این کنفرانس حضور خواهند یافت.

بازیار با اشاره به تمرکز این کنفرانس بر حل مسائل زلزله‌خیزی کلانشهر‌های ایران مانند تهران، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد، گفت: در حاشیه این کنفرانس، ۱۶ کارگاه تخصصی در زمینه‌هایی نظیر ساخت و ساز بر روی گسل، زلزله تهران و طراحی و ساخت بیمارستان‌های مقاوم برگزار می‌شود.

وی افزود: تلاش داریم بر اساس یافته‌ها و بحث‌های این کارگاه‌ها، در پایان کنفرانس قطعنامه‌ای در حوزه ارتقای تاب‌آوری، مدیریت بحران و ساخت و ساز ایمن برای مسئولان و سیاستگذاران تدوین کنیم.

در ادامه عبدالرضا سروقدمقدم؛ عضو هیئت علمی ژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله با اشاره به نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی گفت: ما مخاطرات زیادی از جمله فرونشست، آتش‌سوزی و سیل داریم و ازطرفی تعداد کشته‌ها در تصادفات رانندگی و آلودگی هوا از زلزله بیشتر است و سؤال اینجاست که چرا ما باید این مقدار به بحث زلزله توجه کنیم؟!

سروقدمقدم ادامه داد: امروز ملاک در رده‌بندی مخاطرات دنیا، تعداد کشته‌ها نیست، به عنوان مثال اگر تعداد کشته‌ها در سیل ممکن است زیاد باشد، اما کشور را به خاطر نمی‌اندازد! فقط دو حادثه وجود دارند که با ملاک جدید یعنی تا‌ب‌آوری، کشور را به هم بریزند که آن هم جنگ و زلزله است.

عضو هیئت علمی ژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس علمی، علاوه بر بحث درباره یافته‌های جدید علمی، برطرف کردن دغدغه مدیران شهری نیز است. شعار این کنفرانس «زلزله و کلان‌شهر‌ها با تمرکز بر تهران» است چراکه دغدغه مسئولان را در موضوع زلزله تهران کامل شاهد بودیم.

سروقدمقدم تصریح کرد: ایجاد یک اجماعی در این موضوع برای مدیران شهری از اهداف  این کنفرانس است.

وی با تاکید بر ارتقای تاب‌آوری کشور‌ها در برابر مخاطرات، اظهار کرد: بعد از زلزله بزرگ سرپل ذهاب کرمانشاه جامعه مهندسی به این نتیجه رسید که اگر ۴۰ درصد از آیین‌نامه‌ها را در ساخت سازه‌ها رعایت کنند، می‌توانند جلوی بسیاری از تلفات را بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران