Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رمالی که با نقشه بی شرمانه قصد داشت شوهر یک زن را برده جنسی خودش کند، هنگام فیلمبرداری از رابطه زناشویی زوج جوان دستگیر شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، رمالی در آفریقا به جرم Crime اخاذی از زن و شوهر جوانی دستگیر شد.

طبق گفته های پلیس، همسایه های این خانم رمال، اکثرا از دست او شاکی هستند و معتقدند او با تشخیص های اشتباهی که می دهد زندگی همه را خراب کرده و در ازای حرف های پرت و پلایی که می زند پول هنگفتی دریافت می کند و اخیرا شایعه شده بود که از خلوت های پنهانی زن و شوهرها فیلم می گیرد و آن ها را با این فیلم ها به دام خود می اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسایه ها با شکایتی از این زن کردند پلیس Police برای دستگیری به خانه این زن آمد که با صحنه ناجوری از یک زن و مرد مواجه شد.

عروس و داماد جوان به پلیس گفتند که این زن گفته اگر در برابر چشمانش باهم رابطه داشته باشیم می تواند کسی را که زندگی شان را خراب کرده پیدا کند و از طریق چهره مرد حین رابطه توانایی تشخیص خیانت Cheat او را بدهد.

خانم رمال معتقد بود با کشیدن پتو به روی آن ها می تواند رابطه بینشان را عمیق کند تا کسی به خلوت عاشقانه شان راه پیدا نکند.

این زن پس از دستگیری اعتراف کرد که در حین رابطه از آن ها فیلم گرفته تا بعدا با مرد جوان تماس بگیرم و او را ناچار به برقراری ارتباط جنسی با خودم بکنم و اگر به خاطر عدم پذیرش این درخواست از او در برابر انتشار فیلم در شبکه های مجازی پول بگیرم و به نوعی حق سکوت دریافت کنم.

پلیس در حال تحقیقات بیشتری در مورد این زن شیطان Evil صفت است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

14 ساله بودم که توسط پسر همسایه باردار شدم / 8 سال بعد انتقام گرفتم! + عکس

آزار شیطانی زن باردار در مقابل چشم شوهرش + عکس

دستگیری امید 22 ساله به خاطر پاره کردن لباس دختر دبیرستانی و برهنه کردن او درخیابان + عکس

اعتراف تازه معلم منحرف به ارتباط شوم با دانش آموزان در زنگ تفریح + عکس

دکتر محمد نسیم به قتل رسید + عکس

درخواست یکی از دختران ایرانشهری که هدف آزار شیطانی بود / مرا به خانه ای بردند و تا شب دست به دست شدم!

اعدام برای مرد شیطان صفت / او با لباس قرمز دختران تحریک می شد! + جزئیات

ازدواج یک دختر جوان با قاتل شیطان صفت در زندان / می خواستم از او باردار شوم! + عکس

آزار شیطانی زن باردار در مقابل چشم شوهرش + عکس

300 روز شکنجه روحانی سعودی به دستور بن سلمان +عکس

بمب گذاری منافقین در فروشگاه کوروش تهران ! + عکس

آزار و اذیت وحشیانه یک دختر پس از پاشیدن اسید به صورتش + عکس16+

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت جرم Crime فیلم پلیس Police خیانت Cheat شیطان Evil اخبار حوادث عکس رمالی اخاذی رمال دستگیر شد عکس حوادث فیلم ایران تهران ویدیو ها قبر عشق شبکه های اجتماعی من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصلی ناامیدکننده را پشت سر گذاشته و از کسب عناوین قهرمانی باز ماند. برای دومین سال در سه سال اخیر بارسا به هیچ جامی دست پیدا نکرد که برای هواداران اتفاقی نگران کننده است؛ با این حال ژاوی اخیرا از رفتن منصرف شد و او فصل بعد نیز در تیم خواهد ماند.

بارسا دیشب با شکست 4-2 از خیرونا حتی رتبه دوم را نیز از دست داد و شاید سهمیه سوپرجام را نیز از دست بدهد که اتفاقی تلخ برای باشگاه از نظر مالی خواهد بود. شکست بارسا به منزله قطعی شدن قهرمانی رئال بود.

در پایان بازی وقتی از ژاوی در مورد دلیل شکست پرسیده شد، او بار دیگر به این نکته اشاره کرد که تیمش در هر 4 بازی برابر رئال و خیرونا برتر بود: «واقعیت این است که به دلایلی در مقاطعی از بازی کنترل کار را از دست دادیم و اشتباهات فردی و تیمی بزرگی داشتیم که نباید در چنین سطحی از فوتبال رخ بدهند. ما در تمرینات بارها در مورد این اشتباهات حرف زده‌ایم ولی بازهم تکرار می‌شوند. ما یک ساعت در زمین خیرونا برتر بودیم ولی نیم ساعت پایانی را هدیه دادیم. این بازتابی از کل فصل ما بود. ما در هر دو بازی لیگ برابر رئال و نیز هر دو بازی مقابل خیرونا تیم برتر بودیم و شایستگی شکست نداشتیم. ما تاوان اشتباهات خودمان در بخشی از بازی را دادیم.»

کارشناسان معتقدند این بزرگترین نطقه ضعف ژاوی است که به جای انتقاد از خود و تیمش، همواره سعی در قدرت‌نمایی و کوچک جلوه دادن برد تیم‌های مقابل دارد. او در شرایطی از برتری برابر رئال و خیرونا حرف می‌زند که برابر آنها در لیگ هر 4 بازی را باخت و 13 گل نیز دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!
  • پزشکان زیرمیزی بگیر کمتر از ۵ درصد هستند
  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند/ پزشکانی که میلیاردی جریمه شدند
  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند/ جریمه ها بازدارنده است
  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا