Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم ملی فوتبال کرواسی ممکن است به خاطر انتشار یک فیلم مشکوک با اهداف سیاسی بازی نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر انگلیس را از دست دهد. ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ ورزشی فوتبال جهان جام جهانی ۲۰۱۸ نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دوماگوی ویدا پس از انتشار فیلمی در فضای اینترنت که در آن از جمله «به افتخار اوکراین» استفاده کرده بود با واکنش‌هایی تندی از سوی روس‌ها و حتی فیفا مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع تیم ملی فوتبال کرواسی در این رابطه گفت: این یک اعلامیه سیاسی نبود و به واقع می‌خواستم از حمایت‌های هواداران اوکراینی قدردانی کنم. نمی‌خواستم کسی را ناراحت کنم. من دوستان زیادی در روسیه و اوکراین دارم و به آنها افتخار می‌کنم. خوشحالم که به روسی حرف می‌زنم و قدردان میزبانی آنها از کرواسی در جام جهانی 2018 هستم. صادقانه امیدوارم که از پیام اخیرم برداشت‌ دیگری شود و فقط قدردانی از هواداران اوکراینی تیم ملی فوتبال کرواسی بود. این قدردانی برای حمایت‌های آنها در جام جهانی 2018 و نه فقط بازی با روسیه بود.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نیز به دنبال انتشار گسترده فیلم مدافع تیم ملی فوتبال کرواسی ضمن هشدار به دوماگوی ویدا از آغاز بررسی این پرونده با جمع‌آوری گزارش‌های مستند خبر داد. این اتفاق می‌تواند بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال کرواسی را از بازی نیمه‌نهایی جام جهانی 2018 برابر انگلیس محروم کند.

کرواسی ساعت 22:30 چهارشنبه هفته جاری به مصاف انگلیس می‌رود.

انتهای پیام/

 

 

R7858/P1015135/S3,1410,1420/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برگزار شد و از سوی رحمان احمدی مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

جریمه نقدی سپاهان و 4 باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

 

وی به همین خاطر به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد که این به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد