Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معنوی شیعیان بحرین با آمبولانس از بیمارستان به فرودگاه بین‌المللی این کشور منتقل شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از العهد، آیت الله عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین با یک آمبولانسی از بیمارستان تحصصی "ابن النفیس" به فرودگاه بین‌الملللی بحرین منتقل شد.

پیشتر منابع بحرینی اعلام کردند، گذرنامه و روادید سفر یک ساله برای آیت الله عیسی قاسم به منظور مداوا در خارج از کشور صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم بحرین از خرداد ۹۵ که تابعیت آیت الله عیسی قاسم را لغو کرده بود، شهرک الدراز محل سکونت این عالم برجسته بحرینی را در محاصره کامل خود قرار داد و سال گذشته هم دادگاه وابسته به این رژیم، وی را به حبس خانگی محکوم کرد که از آن زمان وضعیت جسمانی‌ او رو به وخامت نهاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آیت الله عیسی قاسم لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748241

دیگر خبرها

  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • طرح فرودگاه عظیم ۳۵ میلیارد دلاری با ۴۰۰ گیت در دبی
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود