Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:33:27 GMT

انریکه گزینه اصلی سرمربیگری اسپانیا از دید مارکا

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۸۲۲۰۸

انریکه گزینه اصلی سرمربیگری اسپانیا از دید مارکا

یک نشریه مادریدی از سرمربی پیشین بارسلونا به عنوان بخت اول احراز پست سرمربیگری لاروخا یاد کرد. ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال اسپانیا روز گذشته (یکشنبه) به طور رسمی اعلام کرد فرناندو هیرو از سمت سرمربیگری موقت و همچنین پست اصلی خود یعنی مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال اسپانیا استعفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون یک نشریه مادریدی مدعی شده که سرمربی پیشین بارسلونا بخت اول احراز پست سرمربیگری ماتادورها است.

اسپانیا در حالی با مربیگری موقت فرناندو هیرو پا به مسابقات جام جهانی 2018 روسیه گذاشت که خولن لوپتگی بابت توافق با رئال مادرید و عدم وفاداری به قراردادی که با فدراسیون فوتبال اسپانیا داشت، دو روز مانده به آغاز این رقابت‌ها از سمت سرمربیگری ماتادورها کنار گذاشته شد. لاروخا با هیرو عملکرد چندان خوبی در مرحله گروهی نداشت و با یک پیروزی مقابل ایران و تساوی برابر پرتغال و مراکش به مرحله یک‌هشتم نهایی جام بیست‌ویکم راه یافت، جایی که در ضربات پنالتی مغلوب روسیه میربان شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

بر اساس گزارش نشریه «مارکا»؛ لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا ساعت 11:30 امروز (دوشنبه به وقت محلی اسپانیا) جلسه‌ای را در محل فدراسیون فوتبال اسپانیا با حضور هیئت مدیره این فدراسیون برگزار می‌کند و در این جلسه لوئیس انریکه را برای سرمربیگری لاروخا پیشنهاد خواهد داد.

رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر از کوئیکه سانچس فلورس سرمربی پیشین اسپانیول، خوسه میگوئل گونسالس مارتین دل‌کامپو ملقب به «میچل» سرمربی پیشین تیم‌های مالاگا و المپیک مارسی، روبرتو مارتینس سرمربی کنونی تیم ملی بلژیک و حتی ژاوی هرناندس به عنوان گزینه‌های سرمربیگری اسپانیا یاد کرده‌اند، اما ظاهرا روبیالس به انریکه اعتقاد خاصی دارد و همیشه از وی تمجید کرده است.

«مارکا» معتقد است که انریکه قراردادی دو ساله با فدراسیون فوتبال اسپانیا امضا کرده و می‌تواند تا مسابقات یورو 2020 هدایت تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد.

انریکه دو سال پیش زمانی که سرمربی بارسلونا بود، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا علاقه دارید سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا شوید، گفته بود: «بله، خیلی زیاد».

انتهای پیام/

R1015161/P1015135/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟

یکی از گزینه‌های داخلی باشگاه تراکتور برای انتخاب سرمربی فرهاد مجیدی بود که سرمربی سابق باشگاه تراکتور ضمن تشکر از مدیران این باشگاه پاسخ منفی داد.

به گزارش مشرق، تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟