Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام طهماسبی، امام جمعه شهر الوند، دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار حق شتافت.

به گزارش ایسنا،‌ حجت‌الاسلام طهماسبی امام‌جمعه شهر الوند صبح امروز به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان رحیمیان الوند دار فانی را وداع گفت.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در پیامی درگذشت ناگهانی روحانی فاضل و عالم دلسوز و مردم‌دوست حجت‌الاسلام علی طهماسبی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی روحانی فاضل و خدوم، عالم دلسوز، مردمی و اخلاق مدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر علی طهماسبی امام‌جمعه شهر الوند موجب تألم و تأثر فراوان شد.

آن روحانی خدوم و شریف عمر خود را در مسیر ترویج و تبیین مبانی و احکام شریعت اسلام، پیگیری امور مردم به‌ویژه طبقات محروم و آسیب‌دیده، خدمت‌گزاری صادقانه و بی‌منت به جامعه و مردم سپری کرد.

اینجانب درگذشت این روحانی فاضل و مردمی را به خانواده محترم آن مرحوم، بستگان نسبی و سببی، دوستان و آشنایان، علاقه‌مندان و به‌ویژه مردم شریف و قدرشناس شهرستان البرز و خطه الوند تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند بزرگ برای آن عالم خدوم و خوش‌اخلاق، غفران و رحمت واسعهٔ الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش «تابناک» به نقل از برنا، کیومرث هاشمی در پیامی درگذشت استاد مسعود اسکویی گوینده‌ی صاحب‌نام رادیو را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

انالله و انا‌الیه راجعون 

در نهایت تاسف و تاثر، صبح امروز گوینده پیشکسوت رادیو «استاد مسعود اسکوئی» دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
زنده‌نام استاد مسعود اسکویی با صدای خاص، شاخص و کم‌نظیرش راوی لحظات افتخارآفرین  ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ایران عزیز بود و همواره صدای نافذش در گوش مردم ورزشدوست، طنین‌انداز می‌شد.

صدای ماندگاری که یادآور روایت‌های مختلفی از ورزش ایران بود و همواره با صداقت، تخصص و انصاف سخن بر زبان می‌راند و نقش‌آفرینی مهمی در شور و نشاط اجتماعی داشت و با نقد و نظرهای کارشناسانه‌‌ی خود اثرات مهمی را در ورزش کشور برجای گذاشت.

بدون شک آنچه از مسعود اسکویی  به عنوان یک شخصیت برجسته‌ی رسانه‌ای در تاریخ ورزش ایران و رسانه‌ی ملی به یادگار ماند می‌تواند الگوی مناسب و قابل اعتنا برای جوانان علاقمند به این حرفه باشد.

بدین وسیله ضایعه فقدان اندوهبار گوینده‌ی توانا و فرهیخته‌ی رادیو را به خانواده‌ی محترمش، همکاران این مرحوم در رسانه‌های جمعی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خصوصاً اهالی رادیو ورزش تسلیت می‌گویم و برای آن عزیز غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.

 

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت