Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - پرویز پرستویی ضمن تقدیر از عملکرد کیمیا علیزاده در مسابقات جهانی، از پرچم داری او در بازی‌های آسیایی جاکارتا ابراز خشنودی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرویز پرستویی با انتشار تصویری از کیمیا علیزاده اولین بانوی ورزشکار ایرانی که موفق به کسب مدال المپیک شده است، نوشت: «كيميا عليزاده عزيز دختر قهرمانم، انتخاب شما در بيست سالگى به عنوان دومين پرچمدار كاروان ورزشى كشورمان در مراسم افتتاحيه هجدهمين دوره بازيهاى آسيايى نشان از جايگاه والا و انكارناپذير شير دختران و زنان ايرانمان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اينكه روز ٢٧ مرداد در پيشانى قهرمانان و ورزشكاران كشورمان در جاكارتا پرچم كشورمان را در دست خواهى گرفت نشان دهنده عزت دختر و زن ايرانيست،

خوشحالم كه به عنوان تنها دختر مدال آور بازيهاى المپيك و دارنده مدالهاى نقره و برنز قهرمانى جهان در رشته تكواندو روز به روز شاهد درخشش بيشتر تو هستيم تا دختران و زنان كشورم بيش از پيش باور كنند داراى بالاترين توانايى هاى ممكن در عرصه هاى بين المللى هستند.

دخترم آن مدال برنز كمتر از دو ماه قبل خود در آسيا را فراموش كن. آن را شكست تلقى نكن. همه ما مى دانيم كه عمل جراحى سختى را پشت سر گذاشته بودى. همه ما مى دانيم با كلى آسيب ديدگى شديد قبل از عمل جراحى خود، فينال قهرمانى جهان را واگذار كرده بودى، و همه ما مى دانيم در بازيهاى آسيايى ٢٠١٨ جاكارتا و المپيك ٢٠٢٠ توكيو دوباره با تمام توان خواهى درخشيد و تحسين همگان را بر مى انگيزى.»

241243

کلید واژه‌ها : کیمیا علیزاده - اینستاگرام - پرویز پرستویی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کیمیا علیزاده اینستاگرام پرویز پرستویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود کاپیتان اسطوره ای چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس را مشاهده می کنید.

دانلود (10.1MB)

دیگر خبرها

  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا