Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برای اظهارنظر زود است اما تا همین جا مذاکرات کمیسیون مشترک برجام و مباحث مطرح شده در آن را رو به جلو و سازنده می‌دانم

ایران آنلاین / علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اعلام این خبر که پس از دریافت جزئیات جلسه کمیسیون مشترک برجام مباحث مطرح شده و سیاست‌های پیش رو را در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به بحث خواهیم گذاشت، گفت: مذاکرات برجامی با اروپایی‌ها یک ضرورت است چرا که هم باید موضع روشن و شفاف آنها برای ایران مشخص شود و هم تضمینی که اروپایی‌ها همراه با بسته پیشنهادی خواهند داد برای تصمیم نهایی ایران تعیین‌کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی افزود:‌ برای ما مهم بود که در کمیسیون مشترک برجام حرف‌های جمهوری اسلامی ایران و انتظاراتش از اتحادیه اروپا بصورت صریح و بی پرده مطرح شود و انتظار این است که اگر اروپا در حفظ برجام جدیت دارد، منافع حداکثری ایران را هم در نظر  داشته باشند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: الان برای اظهارنظر قطعی زود است اما در همین مرحله که مذاکرات انجام شده است، به نظر می‌رسد مباحث رو به جلو و سازنده بوده،‌ اگرچه ما نگاهمان به آینده بلندمدت برجام و تامین صلح بین‌المللی و امنیت منطقه است که باید مدنظر قرار بگیرد و همچنین بصورت جدی جلوی زیاده‌خواهی و سلطه‌طلبی آمریکایی‌ها باید مقاومت کرد. 

رحیمی افزود: مذاکرات باید ادامه پیدا کند تا به نقطه روشنی برسیم، چراکه اروپایی‌ها در دو محور با ایران دارای مناسبات هستند؛ یکی محور اقتصادی و دیگری محور سیاسی. به لحاظ سیاسی عزم و جدیت اتحادیه اروپا بارها مورد تایید اتحادیه اروپا قرار گرفته و زبان مقامات این اتحادیه بیان شده منتها در حوزه اقتصادی نیاز است که این عزم و جدیت تبدیل به راهکارهای مشخصی شود که راهبرد برد-برد که در برجام به آن تاکید شد، همچنان ادامه پیدا کند./ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران

در نشست شورای آسیای مرکزی اعضای کمیته‌ها و کمیسیون‌های منظقه آسیای مرکزی معرفی شدند و سهم والیبال ایران از ۱۰ کرسی به ۱۸ کرسی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ اسامی کاندیدهای ایرانی پیشنهادی برای کسب کرسی‌های بین المللی در منطقه آسیای مرکزی دی‌ماه 1402 از سوی وحید مرادی، سرپرست وقت فدراسیون والیبال به دبیرخانه کاوا ارسال شد.

مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد

پس از آن سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال ایران هفته گذشته در ادامه جلسات بین‌المللی خود، جلسه‌ای آنلاین با محمد لطیف، رئیس منطقه آسیای مرکزی برگزار کرد و در این جلسه طرفین در خصوص افزایش تعاملات بین فدراسیون‌های عضو و همچنین بهره‌برداری بیشتر از دانش و تخصص والیبال ایران در راستای پیشرفت سطح والیبال منطقه آسیای مرکزی به عنوان پرجمعیت‌ترین، بزرگترین و فعال‌ترین منطقه فدراسیون جهانی به بحث و گفت‌وگو پرداختند و تقوی خواستار افزایش سهم کرسی‌های ایران در کمیسیون‌های کاوا و معرفی تعداد بیشتری از افراد برای تصاحب این جایگاه‌ها شد.

بر این اساس نشست شورای آسیای مرکزی با حضور روسای فدراسیون‌های عضو و اعضای هیئت رئیسه از جمله سید میلاد تقوی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال ایران و محمدرضا داورزنی نایب رئیس اول منطقه آسیای مرکزی برگزار و اسامی اعضای کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف منطقه آسیای مرکزی اعلام شد و با تصویب تمامی اعضا سهم والیبال ایران از 10 کرسی به 18 کرسی افزایش یافت.

بر این اساس در کمیسیون مسابقات ورزشی مریم حسابی به عنوان رئیس کمیته و مسعود یزدان پناه و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضا انتخاب و معرفی شدند.

فرهاد شاهمیری به عنوان عضو کمیسیون داوری، مهدی اسلامی به عنوان عضو کمیسیون مالی، کتایون عرب‌زاده و محمد دیوسالار به عنوان اعضای اعضای کمیسیون استیناف منطقه آسیای مرکزی معرفی شدند.

همچنین جواد مهرگان، رئیس کمیسیون توسعه و آموزش و علی فتاحی به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون و امیرحسین منظمی به عنوان رئیس کمیسیون فنی و مربیان شد و محمود افشاردوست و مصطفی کارخانه به عنوان اعضای این کمیسیون و زهرا نژادعلی، مریم حسابی و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضای کمیسیون بازاریابی و ارتباطات انتخاب و معرفی شدند.

در کمیسیون پزشکی نیز دکتر مهدی ابارشی به عنوان عضو این کمیته انتخاب شد و در کمیسیون والیبال ساحلی، چمن و برف، حسن بازدرهوا و امیرحسین صادقی از اعضای ایرانی انتخاب شده هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • حجم تجارت ایران و امارت به ۳۰ میلیارد دلار می رسد
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام