Web Analytics Made Easy - Statcounter

راه‌های مختلفی وجود دارد تا در جمع، پولدار بودن خود را به رخ بکشید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، ماشین گران‌قیمت، لباس لاکچری، زندگی در خانه گران‌قیمت و یا داشتن آیفون؛ از راهه‌ای به رخ کشیدن ثروت است.

تحقیق اخیر توسط دانشگاه شیکاگو و NBER نشان می‌دهد که داشتن آیفون در آمریکا به این معنا است که شما در مقیاس مالیاتی بالاتری از دیگران قرار دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس از هر 10 آمریکایی دارنده آیفون، 7 نفرشان در سبد درآمدی بالا قرار دارند. این آمار از روی دیتای 2016 به‌صورت غیرمستقیم اخذشده است و داشتن آیفون هم‌ردیف با درآمد بالا تلقی شده است.

البته آیفون 999 دلاری که نوامبر 2017 راهی بازار شد، در این آمار وجود ندارد.

این رقم برای دارندگان آی پد 66.9 درصد و برای دارندگان اندروید 59.5 درصد است. (یعنی 59 درصد از دارندگان اندروید درآمد بالایی داشته‌اند.)

بین سال‌های 1992، 2004 و 2016 در آمریکا بر اساس جدول زیر داشتن برندهای معروف نشان لاکچری بودن آمریکایی‌ها توصیف‌شده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آمریکا آیفون کیفیت زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول ۱۱ و پیوست ۳ در خصوص شرکت‌های دولتی با ۱۴۴ رأی موافق، ۷ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۵ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.   حمیدرضا حاجی بابایی در توضیح جدول شماره ۱۱ گفت: این جدول در خصوص شرکت‌های دولتی است، برخلاف آنچه گفته می‌شود حدود دو سوم بودجه به شرکت‌های دولتی اختصاص داده شده که بررسی نمی‌شوند. اعتبارات شرکت‌های دولتی با بودجه عمومی جدول شماره ۱۴ تقریبا برابر است، فقط یک مقدار شرکت‌های دولتی کم است، حدود ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل تأمین نفت است، در خصوص نفت اقدامات خوبی در کمیسیون انرژی انجام شده و به نتایج مثبتی دست یافته‌ایم، همگی را بررسی کرده و بر همین اساس شرکت‌های دولتی که بودجه آن در جدول شماره ۱۴ مشخص شده اگر از آن سرپیچی شود باید پاسخگو باشند، این یک گام بلند برای نظارت بر شرکت‌های دولتی است که در بودجه امسال برداشته شده است.

دیگر خبرها

  • فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید
  • موضع آمریکا درباره دادگاه لاهه، نشانه رویکرد دوگانه واشنگتن است
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند