Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: دستگاه های اجرائی نقش تعیین کننده اي در کاهش مصرف برق و گذر موفق از پيک بار تابستاني ايفا مي کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، سیدمحمد موسوی زاده  تصریح کرد : با توجه به پیشی گرفتن میزان مصرف به نسبت تولید نیروگاه ها ، مديريت بهينه مصرف در تمامي تعرفه ها به ويژه کنترل مصرف ساختمان هاي اداري يک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با عنوان این که عدم امکان ذخیره سازی برق به عنوان یک چالش مطرح است گفت: همگی باید الگوي مصرف را از خودمان شروع کنيم و ديگران را هم به اين امر تشويق و ترغيب کنیم .

 

موسوی زاده به رشد ۱۱ درصدی مصرف برق در استان اشاره کرد و افزود: سه عامل مهم شامل کمبود بارندگی، افزایش نسبی دما و تغییر سبک زندگي و تغيير رفتار مصرفي ، از جمله عوامل اين رشد فزاينده مصرف در استان به شمار مي روند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با ابراز این که چنانچه به این رشد مصرف توجه کافی نشود، به یک وارد کننده برق  تبدیل خواهیم شد تصريح کرد: متوسط رشد بار الکتريکي در دنيا از صفر تا سه درصد است و رشد پيك بار الكتريكي استان نقطه به نقطه امسال نسبت به سال ۹۶، از ۴۰۳ به ۴۴۷ مگاوات رسيده است .

 

وی اظهار داشت : گزارش بازرسی از دستگاه های اجرایی توسط کارشناسان شرکت توزیع برق استان به منظور ارزیابي چک ليست هاي تنظيم شده در زمينه مديريت مصرف برق ادارات انجام مي شود و گزارش ۱۵ روزه نيز به مراجع ذيربط ارائه خواهد شد .

 

موسوی زاده از مقام عالی استان به جهت تغییر ساعات کاری در راستای صرفه جویي در مصرف انرژي قدرداني به عمل آورده و اضافه کرد: تلاش مستمر معاونين و مديران کل استانداري و همچنين فرمانداران شهرستان ها نيز در عملياتي شدن تصويب نامه هيئت وزيران براي عبور از پيک بار تابستان قابل تقدير است .

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اهم اقدامات فنی و فرهنگی این شرکت در گذر از اوج بار تابستانی را تبیین و خاطر نشان ساخت: تکميل چک ليست هاي خود مميزي انرژي توسط دستگاه هاي اجرايي ، الزام به کاهش حداقل ۱۰ درصدي مصرف برق و استفاده از مولّدهاي برق اضطراري در ساعات پيک و فعال شدن کارگروه اصلاح الگوي مصرف استاني را به عنوان انتظارات اين شرکت است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دهه کرامت ارزانی امام صادق ع برجام جزئیات بسته پیشنهادی اروپا به ایران خبرگزاری شبستان جام جهانی روسیه اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختی در نشست کار گروه روابط عمومی‌های شمال غرب کشور که در زنجان برگزار شد، گفت: حوزه رسانه تنومندترین شاخه هر واحد روابط عمومی است و علیرغم اهمیت تمام جوانب کاری در روابط عمومی‌ها، همچنان رسانه مهمترین رکن این نهاد است.

اظهار کرد: نقشه راه روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور بر اساس برنامه ریزی برای دست یابی به اهداف تعریف شده طراحی شده است و تمامی استان‌ها در این راستا فعالیت می‌کنند.

وی افزود: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال جاری است.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برنامه ریزی، قدرت مدیریت، فعال بودن و دانش محوری مهمترین خصوصیات یک روابط عمومی روزآمد محسوب می‌شود گفت: در خصوص حمایت‌های ستادی از روابط‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی کارآمد باید دارای قدرت پیش بینی، تشخیص و جریان سازی بوده و با ترسیم نقشه راه در زمینه‌های مختلف رسانه‌ها را با خود همراه کنند.

بختی با تاکید بر اهمیت مستند سازی در صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: دفاتر روابط عمومی در استان‌ها باید ضمن توسعه اقدامات و افزایش تولیدات در حوزه مستند از استعدادها و ظرفیت‌های بومی که در کشور وجود دارد نیز نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 6091968

دیگر خبرها

  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان