Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف بخش کوهپایه گفت: امامزاده سید محمد کوهپایه یکی از امامزادگانی است که مظلوم واقع شده است و با توجه به این‌که درآمد خود امامزاده بسیار ناچیز است و حتی برای هزینه های جاری هم کفایت نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید علی طباطبایی در گفتگو با صاحب نیوز با اشاره به اقدامات انجام گرفته در آستان مقدس امام‌زاده قاسم، اظهار کرد: ساخت ضریح در ابعاد ۳ * ۲ و با الگوگیری از ضریح حضرت ابوالفضل علیه السلام انجام شده و در ساخت آن طلا و نقره به کار رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پرداخت هزینه ساخت این ضریح توسط یک خیر، افزود: پیش بینی می‌شود که تا آذر ماه ساخت آن به اتمام رسیده و نصب آن انجام شود.

رئیس اداره اوقاف بخش کوهپایه تصریح کرد: برای نصب این ضریح نیازمند نصب سنگ برای قسمت قبر مطهر و سنگ مرمر داخل ضریح و همینطور سنگ قسمت زیرین ضریح هستیم که برآورد می شود مبلغی تقریبا معادل ۴۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد که از خیرینی که توان مالی این امر را دارند تقاضا می‌کنیم تا با یاری آن ها این ضریح با آماده سازی سنگ ها به طور کامل نصب شود.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به وجود شجره نامه برای امامزاده سید محمد کوهپایه، بیان کرد: امامزاده سید محمد کوهپایه یکی از امامزادگانی است که مظلوم واقع شده و با توجه به این‌که درآمد خود امامزاده بسیار ناچیز است و حتی برای هزینه های جاری هم کفایت نمی کند و برای کارهای عمرانی نمی توان به آن امید داشت نیاز به کمک خیران برای این امامزاده وجود دارد.

طباطبایی با اشاره به برگزاری کلاس‌های قران توسط اداره اوقاف در شهر کوهپایه، اذعان کرد: از آغاز کلاس های قرآن که تقریبا شش سال می گذرد تاکنون هفت نفر حافظ کل قرآن کریم شدند و حافظان قران کریم با کمک هزینه ای که برای ان‌ها در نظر گرفته شد برای زیارت به سفر مشهد فرستاده شدند.

رئیس اداره اوقاف بخش کوهپایه اظهار کرد: کلاس‌های قران به طور مستمر برگزار می شود و امیدواریم امسال هم بتوانیم شاهد افزایش تعداد حافظان قرآن کریم باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۱ درصدی بودجه منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: بودجه مصوب این منطقه در ۱۴۰۳ به‌میزان ۱۸,۷۰۰ میلیارد ریال تعیین شده که نسبت به سال گذشته حدود ۵۱ درصد رشد داشته است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه از دو بخش جاری و عمرانی تشکیل شده است که سهم جاری بودجه سال جاری منطقه ۵ اصفهان ۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته و سهم عمرانی آن ۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بودجه مصوب برای منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳ مبلغ ۱۸,۷۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که نسبت به سال گذشته حدود ۵۱ درصد رشد داشته است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بودجه مصوب سال گذشته این منطقه ۱۲,۴۰۰ میلیارد ریال بود که در فرایند اصلاح بودجه سه درصد افزایش یافت، تصریح کرد: از این مقدار ۲.۸۴۶ میلیارد ریال برای هزینه‌های جاری و ۵.۵۱۳ میلیارد ریال برای هزینه‌های عمرانی در نظر گرفته شد و ۹۰ میلیارد ریال نیز سهم مترو بوده است.

کارگر ادامه داد: از این مبلغ ۲۲ درصد سهم جاری و ۴۳ درصد سهم عمرانی بود.

وی بیان کرد: خلاصه درآمدهای منطقه ۵ شهرداری اصفهان در سال گذشته ۱۱.۸۰۵. میلیارد ریال و جذب آن ۹۵ درصد بود.

کد خبر 744842

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • تکمیل مرحله اول ساخت اسکلت چوبی ضریح حرم بانوی کرامت
  • تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات عمرانی سفر اول رئیسی به سمنان
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • افزایش ۵۱ درصدی بودجه منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • آزادی ۴ زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه