Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی شرق اصفهان گفت: طرح هجرت در بین نوجوانان و جوانان جامعه، حس مسئولیت پذیری و روح تعاون و همکاری را جاری می سازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا سیستانی در گفتگو با صاحب نیوز، از اجرای طرح جهادی اردوهای هجرت خبر داد و اظهار کرد: اردوهای جهادی طرح هجرت با هدف مهارت آفرینی و برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان از هفته گذشته در بخش های جلگه، بن رود، جرقویه علیا، جرقویه سفلی، کوهپایه و مرکزی شهرستان اصفهان کلید خورد و امیدواریم تا اواسط شهریور به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی شرق اصفهان با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش خوبی را در همکاری این طرح ایفا کرد، افزود: آموزش و پرورش مناطق شش گانه ضمن برگزاری جلسات مکرر با بسیج سازندگی، پشتیبانی خود از این طرح را اعلام کرد و هزینه های نقاشی و رنگ با این ارگان خواهد بود.

وی با اشاره به استقبال زیاد دانش آموزان بسیجی در این طرح، گفت: تامین نیروی کار این طرح جهادی با بسیج است و در هر منطقه میزان ثبت نام کنندگان در این طرح از 80 نفر گذشت.

سیستانی ضمن تاکید بر اینکه این طرح می تواند حس مسئولیت را در بین نوجوانان ایجاد کند، خاطرنشان کرد: طرح هجرت در بین نوجوانان و جوانان جامعه حس مسئولیت پذیری و روح تعاون و همکاری را ایجاد می کند و بستر خوبی برای سازندگی، بازسازی و محرومیت زدایی و خدمات رسانی به آحاد مردم است.

وی تصریح کرد: مدارس مورد نظر که قرار است توسط دانش آموزان رنگ آمیزی، بازسازی و شاداب سازی شود، از قبل توسط آموزش و پرورش انتخاب شده و همه تلاش ما این است که بتوان قبل از شروع سال تحصیلی 98-97 این مدارس را تحویل دهیم.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه امام علی(ع) عنوان کرد: رسیدگی به وضع محرومان و همچنین کمک برای ساخت منازل قشر محروم با همکاری خیران از دیگر اهداف بسیج سازندگی در مناطق است که با قوت دنبال می شود.

وی گفت: چندی قبل به همت گروه جهادی مدافعان حرم، دیوار منزل مسکونی در روستای شریف آباد بخش بن رود بازسازی شد و همچنین به همت گروه جهادی ذوالفقار در ورزنه، با شناسایی خانه محروم و همت کمیته امداد و خیران، یک اتاق، آشپزخانه و سرویس بهداشتی برای یکی از منازل محرومان بازسازی شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین نواختن زنگ سلام معلم اظهار داشت: افزایش سرانه فضای آموزشی یکی از سیاست‌های دولت بود که در سطح استان هرمزگان با جدیت دنبال شده است.

وی با تأکید بر توسعه و افزایش سرانه آموزشی در مناطق حاشیه‌ای بویژه در شهر بندرعباس، افزود: سال گذشته بیش از ۸۰۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان افزوده شد و امسال هم برنامه ریزی برای احداث ۶۰۰ کلاس درس جدید انجام شده است.

استاندار هرمزگان با پرداختن به نقاط قوت استان در حوزه آموزش و پرورش گفت: همان اندازه که پرداختن به نقاط قوت امید آفرین است تلاش و تمرکز بر رفع ۲ ضعف عمده آموزش استان نیز ضرورت دارد که یکی افزایش تعداد ورودی‌های کنکور استان به دانشگاه‌های برتر کشور و دوم ارتقای میانگین نمرات دانش آموزان در آزمون‌های نهایی است.

وی با تاکید بر لزوم تکریم معلمان و افزایش سطح خدمات رفاهی ایشان تصریح کرد: همه ما هر چه آموخته‌ایم نتیجه آموزش و زحمت معلمان شریف بوده و به پاس آن در حوزه کیفیت دهی به خدمات رفاهی تلاش داریم، سال قبل در حوزه رفاهی معلمان اقدامات خوبی صورت گرفته و امسال نیز اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌هایی جدید در حال اجرا، تقدیم جامعه فرهنگیان استان می شود.

نماینده عالی دولت خطاب به دانش آموزان گفت: شما وارثان تمدن بزرگ ایران اسلامی و پاسبانان قدرتمند خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای مکران هستید، شما وارث بزرگان و شاعران نامداری همچون حافظ و سعدی و مولانا هستید، باید خوب درس بخوانید و قوی باشید تا با دانش و تدبیر سکان مدیریت آینده استان را در دست بگیرید.

دوستی با اشاره به شرایط منطقه و لزوم افزایش قدرت کشور گفت: دانش آموزان عزیز قدر خود را بدانید شما بسیار مهم هستید و در جای مهمی قراردارید، در منطقه ما باید قدرتمند و مجهز به دانش و تجهیزات و تسلیحات روز باشیم تا دشمنان جرأت جسارت نداشته باشند.

کد خبر 6092963

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم