Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@21:47:14 GMT

قیمت هر کیلو شقه گوسفندی 52 هزار تومان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۸۳۸۱۷

قیمت هر کیلو شقه گوسفندی 52 هزار تومان شد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، خروج غیرقانونی دام زنده از مرزهای غربی به سمت عراق را دلیل اصلی افزایش قیمت گوشت اعلام کرد.

ایران آنلاین / علی اصغر ملکی، از افزایش مجدد یک‌هزار تومانی نرخ گوشت در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 46 تا 48 هزار تومان به مغازه دار و 51 تا 52 هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رکود سنگینی بر بازار گوشت حاکم است، افزود: این درحالی است که با وجود رونق بازار، قیمت گوشت با نوسان چشمگیری روبه‌رو بود.

ملکی قیمت عمده فروشی هر کیلو دام زنده سبک را 21 تا 22 هزار تومان و خرده فروشی  24 تا 25 هزار تومان در میادین اعلام کرد.رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی خروج بی رویه و غیرقانونی دام از مرزهای غربی ایران به سمت عراق را دلیل اصلی افزایش قیمت گوشت در هفته های اخیر در بازار اعلام کرد.

وی با اشاره به تأثیر نوسان نرخ ارز بر قاچاق دام زنده بیان کرد: نوسان نرخ ارز انگیزه قاچاقچیان در افزایش قاچاق دام زنده تأثیر بسزایی داشته است چرا که آنها هر کیلو گوسفند زنده را با نرخ 30 هزار تومان در بازار عراق عرضه می‌کنند و در مقابل دلار می‌گیرند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی افراد به سبب افزایش دما،صادرات رسمی و غیر رسمی دام را بهانه‌ای برای افزایش قیمت گوشت می‌دانند، بیان کرد: بنابر مستندات موجود قاچاق دام از غرب و جنوب غرب ایران به سمت عراق انجام می‌شود.

ملکی با پیش‌بینی قیمت گوشت در بازار، گفت: با استمرار روند خروج غیر قانونی دام زنده، قیمت گوشت قرمز بی رویه در بازار افزایش خواهد یافت و  انتظار می‌رود تدابیری برای این موضوع اندیشیده شود تا در پایان مرداد همزمان با عید قربان با کمبود دام و افزایش چشمگیر قیمت در بازار روبه‌رو نشویم.

/ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم) طرز پخت و سرو غذا‌های مشهور خیابان از بره بریانی و کباب کوبیده (فیلم) طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم)

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم)
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است