Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@18:29:30 GMT

ترفند های انتخاب پرده مناسب برای آشپزخانه

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۸۴۲۲۳

ترفند های انتخاب پرده مناسب برای آشپزخانه

آشپزخونه قلب خونه به حساب میاد که یه خانوم خونه دار بیشترین وقت خودشو در این مکان میگذرونه.امروز میخوام نکات کاربردی در انتخاب پرده‌ی مناسب برای آشپزخونه و شستشوی اونو براتون قرار بدم. انتخاب پرده در دکوراسیون داخلی یکی از تاثیرگذارترین موضوعات محسوب میشه، چون نور یکی از اصلی‌ترین عناصر دکوراسیون داخلیه و پنجره‌ها اصلی‌ترین منبع تامین نور طبیعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




پارچه‌ای مقاوم برای پرده آشپزخانه‌ی خود انتخاب کنید

مهمترین نکته در مورد پرده‌ی آشپزخونه انتخاب یه پارچه‌ی مناسبه که باید دارای رنگ ثابت و مقاوم در برابر نور باشه تا در اثر تابش نور خورشید سریع تغییر رنگ نده و بور نشه. پارچه‌های نخی معمولا بهترین انتخاب برای پرده‌ها هستن، چون در مقابل شستشو هم بسیار مقاومند و پرده‌ی آشپزخونه بیشتر از پرده‌ی سایر جا‌ها شسته میشه.

انتخاب پارچه و طرح و رنگ مناسب برای اون مطابق با دکوراسیون خانه و آشپزخونه از نکات اولیه‌ی طراحی پرده‌ی آشپزخونست.

رنگ پرده را به درستی انتخاب کنید

رنگ‌ها تاثیر بسزایی در کوچک یا بزرگ نشان دادن فضاهاتون دارن پس سعی کنید دقت بیشتری به خرج بدین. اگه آشپزخونه‌های کوچیک دارین بهتره از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگتر به نظر بیاد. اگه تابش نور خورشید به داخل آشپزخونتون زیاده بهتره که از پارچه‌های تیره‌تر استفاده کنید تا میزان نور رو کنترل کنید. بهترین رنگ‌ها برای فضای آشپزخونه رنگ‌های نارنجی، زرد و قرمزه که فضا رو گرمتر میکنه و اشتها آوره و هماهنگیه بیشتری با غذا‌ها داره. در انتخاب رنگ پارچه به رنگ کابینت‌ها و هماهنگی بین پرده و کابینت بسیار دقت کنید.

پارچه‌ی طرح دار یا ساده؟

پیشنهاد من برای شما اینه که طبق دیوار‌های آشپزخونتون طرح پارچه رو انتخاب کنید. اگه کاشی‌های طرح دار و شلوغی توی آشپزخونه دارین بهتره که پرده‌ی ساده برای این مکان طراحی کنید و برعکس پارچه‌های طرحدار روی دیوار‌های ساده بسیار زیباتر به نظر میان.

پرده‌های بالارونده انتخابی مدرن و زیبا

برای اینکه پرده‌ها فضای کمتری رو اشغال کنن و به راحتی قابل جابجایی باشن این مدل پرده‌ها بسیار زیبا و کاربردیه و علاوه بر اون شستشوی راحتی هم داره. از پارچه‌های مختلف با هر رنگ و طرحی هم میتونین برای این مدل پرده استفاده کنید. امروزه سعی میکنن از پرده‌های کوتاه‌تر برای آشپزخانه‌ها استفاده کنن که نگهداری راحت تری هم دارن.

نکات کاربردی در شستشوی پرده‌های آشپزخانه

سعی کنید شستشوی پرده‌های ضخیم و آستردار رو در خونه انجام ندین و اونو به خشکشویی ببرین. پرده‌ها رو توی ماشین لباس شویی با حرارت پایین بشورید و برای نرم شدن اونا از نرم کننده‌ی لباس استفاده کنید. به محض تمام شدن شستشو پرده‌های نمدار رو روی میله پرده نصب کنید تا روی پرده چروک نیفته.

منبع: دونفره

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و دکوراسیون پرده آشپزخانه دکوراسیون خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری ۱۲ میلیارد ریالی از وی توسط فردی سودجو، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس مشخص شد مالباخته از طریق فضای مجازی و سایت‌های واسطه‌گر با فردی که آگهی شرکت در طرح اقتصادی تولید و فروش لباس با پرداخت سود مناسب وعده داده، آشنا شده است.

وی بیان کرد: در ادامه شاکی با اعتماد بی‌جا مبلغ ۱۲ میلیارد ریال به حساب وی واریز اما متهم پس از دریافت مبلغ جوابگوی تماس‌ها نبوده است.

احمدی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی حین تحقیقات، شکایت‌ها و مرجوعه‌های دیگری مبنی بر کلاهبرداری در مبالغ مختلف با روش وعده پرداخت سود پس از مشارکت در فعالیت‌ها و طرح‌های اقتصادی در زمینه‌های مختلف همچون راه‌اندازی کلینیک‌های خصوصی، کارگاه‌های تولیدی و... دریافت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ با رد زنی‌های فنی متهم را که زنی ۴۱ ساله است، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به ۷۱ فقره کلاهبرداری به مبلغ تقریبی ۱۲۵ میلیارد ریال از شهروندان اعتراف کرد وتحقیقات برای کشف سایر جرائم احتمالی دیگر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید!» / نصب پارچه نوشت مقابل دانشگاه‌های بزرگ تهران +تصاویر
  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • راهنمای خرید کفشور و گاتر خطی
  • تعمیر لامپ‌های سوخته: یک ترفند کاربردی و ساده (فیلم)
  • ترفند رفع گرفتگی لوله؛ تمیزی و خوش بو کردن سینگ ظرفشویی و روشویی توالت (فیلم)
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • انتخاب کولر مناسب برای منزل شما: گازی یا آبی؟
  • 5 طراحی نوآورانه کشوهای گوشه آشپزخانه: بهبود دسترسی و بهره‌وری از فضا
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • ۷۱ فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی