Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل محیط زیست کردستان از مرزبانی خواست تا تمام تلاش خود را در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست به کار گیرد.

به گزارش ایسنا، در راستای تفاهم و تعامل بیشتر در خصوص اهداف و ماموریت‌های دو دستگاه و حل و فصل اختلافات دستگاه‌های نظامی با سازمان محیط زیست، نشست مشترکی با حضور رئیس اداره حقوقی مرزبانی ناجای کشور، معاون مهندسی مرزبانی استان و رئیس اداره حقوقی مرزبانی استان بامدیر کل و جمعی از کارکنان اداره کل محیط زیست کردستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل محیط زیست استان در این نشست ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه، گفت: بخشی از استان که در نوار مرزی قرار دارد از لحاظ محیط زیستی اهمیت و حساسیت خاصی دارد و نیازمند نگاه جامع و بلندمدت به مسائل محیط زیست در مناطق مرزی است.

در ادامه رئیس اداره حقوقی مرزبانی ناجا نیز اظهار کرد: مستحدثات هنگ مرزی از سال 1341 و جنگ تحمیلی در حاشیه تالاب زریوار موجود بوده و با عنایت به مرزی بودن استان و اهمیت حفظ و امنیت آن، نسبت به توسعه آن در چهار طبقه در سال 95 درداخل محدوده پاسگاه قبلی اقدام شده است.

سرهنگ یوسف‌زاده افزود: این مجموعه نیز خود را متعهد به حفظ محیط زیست و قوانین محیط زیست می‌داند و آماده همکاری و تعامل با محیط زیست استان در راستای مبارزه با سوداگران حیات وحش و آموزش زیست محیطی نیروهای مرزبانی است.

وی در پایان تنظیم پیش‌نویس تفاهم نامه همکاری میان دو دستگاه را خواستار شد. 

مدیرکل محیط زیست کردستان در ادامه موافقت خود را جهت تنظیم تفاهم نامه اعلام نمود و مقرر شد که پیش نویس مذکور جهت تصمیم گیری نهایی به سازمان حفاظت محیط زیست ارسال شود.

رضائی یادآور شد: شایسته است مرزبانی کردستان به عنوان همیار محیط زیست، نسبت به حساسیت‌های اداره کل محیط زیست استان شناخت کامل داشته و تمامی تلاش خود را در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی به کار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مرزباني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان آمده است: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی ادعایی است که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در این راستا، شهادت غیور مردان مرزبانی شاهدی بر این مدعا می‌باشد.

اینجانب شهادت این مرزبان دلیر و شجاع را به محضر مقام معظم رهبری فرمانده و پرسنل خدوم مرزبانی استان و خانواده معظم این شهید و مردم شهید پرور و انقلابی استان کردستان و کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

شب گذشته در حین پایش و مراقبت نوار مرزی مرزبانان هنگ مرزی بانه، با گروهک معاند درگیر شدند که سرباز وظیفه «فرزین بلیان» مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کرد و به شهادت رسید.

کد خبر 6094916

دیگر خبرها

  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • تیراندازی به برجک مرزبانی در کردستان؛ شهادت ۱ سرباز و جراحت ۳ تن
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه