Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجانگفت: هر کسی در محدوده وظایف خود در جهت کاهش مصرف انرژی نظیر آب و برق اقدام کنند؛ چرا که امروز با مشکل کم‌آبی مواجه هستیم و این مشکل می‌تواند صدمات زیادی برای جامعه‌ ‌داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: باید در زمینه کمبود آب آگاهانه‌تر و هوشیارتر عمل کرد چرا که این مسئله به عنوان یک درد تلقی می شود.

استاندار زنجان  هم در نشست اقتصاد مقاومتی  گفت : برداشت بی رویه و استفاده غیرقانونی از آب وبرق عین بی عدالتی است و باید جلوی این کار گرفته شود، دستگاه های نظارتی استان باید پای کار آمده و ورود جدی به موضوع داشته باشند.

درویش امیری گفت:باید با برنامه ریزی اصولی و منطقی در رابطه با مصرف منابع قدم بردایم.

به گفته مسئولان شرکت آب منطقه ای زنجان، استان زنجان بیش از هفت هزار حلقه چاه غیرمجاز دارد، که سالانه بیش از 310 میلیون مترمکعب آب از آنها برداشت می شود.

بر همین اساس، حدود 150 میلیون مترمکعب نیز سالانه از طریق چاه های دارای پروانه اضافه برداشت انجام می شود.

در این جلسه مقرر شد برنامه اصولی برای مقابله با حفر چاه های غیر مجاز اتخاذ شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زنجان آب برق مشکل آب مشکل برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!

تعداد بازدید : 44 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 492 «از اسرائیل خواسته‌ایم تا برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد... اگر پهپادهای انتحاری ایرانی به موقع شناسایی نشوند کاملا می‌توانند هدف خود را منهدم کنند...» این فرازهایی از گزارش تلویزیون اوکراینی درباره کپی پهپادهای شاهد 136 ایران است که روس‌ها در جنگ با اوکراین استفاده می‌کند. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند
  • «اگزمای بهاره» چیست و برای مقابله با آن چه باید کرد؟
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • برداشت گل گاو زبان در گیلان
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع  گيلانغرب
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)