Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@16:14:47 GMT

وینفرد شفر:امید فرمانده و قلب تیم ما بود

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۸۴۶۴۸

وینفرد شفر:امید فرمانده و قلب تیم ما بود

ورزش > لیگ برتر - تسنیم نوشت:سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز تأسف از جدایی امید ابراهیمی، او را به فرمانده و قلب تیمش تشبیه کرد.

وینفرد شفر در حاشیه تمرین صبح امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مدیرعامل باشگاه گفته است که فردا به کمپ تمرینی در ترکیه می‌رویم. این اردو برای آماده‌سازی تیم جهت حضور در فصل جدید لیگ برتر بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید در اردوی ترکیه روحیه تیمی استقلال را بسازیم
وی افزود: ما باید جلسات آنالیزی با بازیکنان داشته باشیم تا برای فصل جدید آماده شویم. ما نیاز داریم که تیم هر روز در کنار هم جمع شود و دو سه جلسه تمرینی در هر روز برگزار کنیم. ما همچنین باید در این اردوها روحیه تیمی را هم بسازیم، چرا که چند بازیکن جدید به استقلال پیوسته‌اند.

ابراهیمی فرمانده و قلب تیم ما بود
سرمربی تیم استقلال درباره ناراحتی‌اش از شرایط تیم و همچنین موضوع جدایی امید ابراهیمی گفت:  ابتدا می‌خواهم درباره امید صحبت کنم. من بابت او خوشحالم. وقتی که به اینجا آمدم امید در سطح خوبی بازی می‌کرد. در جام جهانی ابراهیمی یکی از بهترین بازیکنان ایران بود و خوشحالم که توانستم با امثال او در اینجا کار کنم. نه تنها امید بلکه خیلی از بازیکنان از سطح یک، دو و سه به سطح پنج و شش آمدند. این موضوع فقط راجع به ابراهیمی نیست.  به‌هرحال این اتفاق می‌افتد که باشگاه‌های دیگری به ابراهیمی و همچنین سیدمجید حسینی پیشنهاداتی ارائه می‌کنند. امید فرمانده و قلب تیم ما بود. اگر او برود باید بازیکن جدیدی را پیدا کنیم که کار راحتی نیست.

باید بازیکنانی در سطح ابراهیمی و حسینی جذب کنیم تا شکار نشویم!
شفر ادامه داد: ذهنیت و شرایط روحی و روانی امید در تیم ما بسیار مهم بود. امیدوارم بتوانیم بازیکن خوبی را جایگزین او کنیم. اگر چنین اتفاقی نیفتد باید از کره جنوبی یا جای دیگری بازیکن پیدا کنیم! در شرایط کنونی مهم  این است که توفیقی گفته می‌توانیم دو بازیکن جدید بگیریم. ما در آینده‌ای نزدیک با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم. همچنین همه تیم‌هایی که در لیگ برتر هستند می‌خواهند ما را شکار کنند. در چنین شرایطی اگر می‌خواهیم در همان سطح قبلی باشیم باید در همان اندازه نیز کار کنیم و بازیکن بگیریم. اگر امثال امید ابراهیمی و سیدمجید حسینی بروند باید در همان سطح نیز بازیکن بیاوریم. باشگاه باید این را بپذیرد. در طول چند ماه گذشته هر زمان که صحبت از بازیکن خارجی می‌شد از باشگاه می‌شنیدیم که جذب چنین نفراتی به دلیل مسائل دلاری سخت است، اما شنیده‌ام که الان اوضاع فرق کرده است و امیدوارم بتوانیم قرارداد ببندیم.

شرایطی را که امروز دارم در کارلسروهه هم تجربه کرده بودم
وی با بیان اینکه «تیم ما در گذشته خوب کار کرده است و از این موضوع خوشحالم»، گفت: در کارلسروهه آلمان هم چنین شرایطی را تجربه کرده‌ام. به طوری که پنج بازیکن ما در آن زمان به بایرن مونیخ رفتند. به‌هرحال بعد از یک سال باشگاه‌های پولدار جلو می‌آیند و بازیکنانم را می‌گیرند. حالا هم باید تیم با حضور بازیکنان خوب و آینده‌دار بسته شود، بدون آپشن و اینکه شرایطی آسان برای جدایی داشته باشند.

استقلال به مصاف کارلسروهه می‌رود؟
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اردوی آبی‌پوشان در ترکیه گفت: امیدوارم بتوانیم در آنجا دیداری با کارلسروهه داشته باشیم. شاید برای تماشای آن بازی بالای 10 هزار نفر تماشاگر بیاید. شاید سفیر شماره یک فوتبال ایران باشیم.

شفر در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه اگر شرایط استقلال قبل از برگزاری دیدار سوپرجام و در فاصله حدود دو هفته تا آغاز لیگ برتر به همین منوال ادامه پیدا کند شما چه تصمیمی خواهید گرفت، گفت: بازی سوپرجام در زمان بسیار بدی برای هر دو تیم برگزار می‌شود. بهتر است این بازی به زمان دیگری موکول شود.

 

251 41

کلید واژه‌ها : لیگ برتر هجدهم - وینفرد شفر - باشگاه استقلال -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر هجدهم وینفرد شفر باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!

بازدید 4 دربی رفت استقلال و پرسپولیس در سال 1373 به جنجال کشیده شد و در پی آن بازی ناتمام، یازده بازیکن محروم شدند و بازی 3 بر صفر به نفع استقلال اعلام شد. این وضعیت باعث شد تا سرخابی‌ها در بازی برگشت به بندرعباس فرستاده شوند و بازی در زندان بندرعباس برگزار شود! علی اکبریان مهاجم اسبق استقلال درباره این دربی می‌گوید: «هر دو تیم را با هواپیمای کوچک سی ۱۳۰ و بدون اعلام مقصد بردند بندعباس. با اتوبوس وارد زندان شدیم تا در زمین خاکی بازی کنیم. یک تیربار هم بالای سرمان بود.» روایت کامل این بازیکن پیشین استقلال را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!
  • استقلال آمارها را دور زد | همه چیز برای شمس‌آذر، امید برای استقلال