Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه نظارت ستادی استان آذربایجان غربی با حضور شاکری معاونت سرمایه انسانی، شیخ الاسلامی رییس اداره امور شعب، رضایی رئیس اداره بازرسی و پیشگیری، خرسندی رئیس اداره مدیریت و مطالبات، روشن قیاس کارشناس حسابرسی داخلی و مدیریت ریسک، حاجیان فر رئیس اداره امور مدیران 31 خردادماه برگزار شد .

به گزارش صدای ایران مدیرکل شعب استان آذربایجان غربی در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به تیم نظارت ستادی اداره مرکزی، سرمایه انسانی را مهمترین دارایی هر سازمانی عنوان کرد و گفت: تقویت این حوزه موجب بهبود عملکرد و دستیابی به اهداف عالی سازمان می شود از این رو در صددیم تا با بررسی دقیق گزارش بازدیدهای ستادی، نسبت به رفع نواقص و ضعف های موجود در این حوزه اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این نشست، عملکرد یک ساله اخیر استان، ایرادات بازرسی و نظارتی در سال 96 بحث و بررسی شد، همچنین عملکرد استانی در خصوص ترجمان استانی و شعبه ای سند تحول به عنوان استان برگزیده در تدوین و اجرای ترجمان استانی سند تحول بانک _ تشریح برنامه های استان در خصوص نحوه عملیاتی کردن سند تحول بانک در سطح شعب _ بیان مشکلات پیش روی بانک و در حالت خاص استان در باب فاز عملیاتی سند تحول تجزیه و تحلیل شد و در نهایت به ارائه راهکارها و پیشنهادهای سازنده از طرف استان در خصوص رفع مشکلات پیش روی بانک در جاری سازی سند تحول پرداختند .
شاکری در پایان این نشست خاطر نشان کرد: تیم بازرسی با نگاهی کلان تر به دنبال نظارت راهبردی در جهت شناخت وضعیت استان از حیث نقاط قوت، ضعف و مشکلات مربوط هستیم تا با برنامه ریزی بهتری در راستای ارتقای اهداف متعالی سند تحول راهبردی و افزایش بهره وری بانک گام های موثرتری برداریم.
لازم به ذکر است، تیم نظارتی راهبردی طی3 روز حضور در استان آذربایجان غربی، ضمن بازدید از دوایر مدیریت و 20 شعبه، جلسات کوتاهی در شعب نیز برگزار کرد.
 


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک قوامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجانغربی گفت: سامانه بارشی که از دیروز در استان فعال شده و بارندگی خوبی به ویژه در جنوب استان داشته، از فردا پنجشنبه تقویت می شود.

مهدی صابری افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه های پیش بینی و پیش یابی با عبور متناوب امواجی از تراز میانی جو از امروز رگبار باران همراه با رعد و برق و در مناطق مستعد همراه با بارش تگرگ در استان رخ می دهد که فردا بر شدت آن افزوده می شود.

صابری، با بیان اینکه این سامانه در همه نقاط استان به ویژه نقاط جنوبی فعال خواهد بود، گفت: در این مدت وزش باد نیز پیش بینی می شود و این روند تا اوایل هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت و با توجه به شدت بارشها، پیش بینی آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها وجود دارد.

وی، با اشاره به کاهش نسبی دمای هوا در استان اظهارکرد: در ۲۴ ساعت گذشته بارشهایی در نقاط جنوبی استان ثبت شده که بیشترین میزان آن با ۲۶ میلیمتر در سردشت  بوده است.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این مدت چالدران با هشت درجه بالای صفر خنک ترین و پلدشت با ۳۳ درجه بالای صفر گرمترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند.

دیگر خبرها

  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی