Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاریسی‌ها بعد از نیمار این بار دست روی دیگر ستاره برزیلی بارسلونا گذاشته‌اند.

طرفداری - پاری سن ژرمن به ایجنت فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا اعلام کرده حاضر است برای به خدمت گرفتن او، پیشنهادی بالغ بر 270 میلیون یورو ارائه کند.

به گزارش mundodeportivo، پاری سن ژرمن یک سال پس از انتقال جنجالی و تاریخی نیمار، بار دیگر بارسلونا را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع موثق به موندو اعلام کرده‌اند که پاریسی‌ها اخیرا به یکی از ایجنت‌های فیلیپه کوتینیو پیشنهادی 270 میلیون یورویی ارائه کرده‌اند تا آن را به بارسلونا منتقل کند. هیچ تماس مستقیمی از سوی ناصر الخلیفی با بارسلونا برقرار نشده و اکنون پای ایجنت‌ها در میان است. دلیل این هم اتفاقاتی که سال گذشته در جریان انتقال نیمار افتاد.

پاری سن ژرمن می‌داند که بارسلونا برای فروش فیلیپه کوتینیو به بند آزادسازی او اشاره خواهد کرد. بندی که روی 400 میلیون یورو تنظیم شده است. پاریسی‌ها همین کار را با نیمار هم کردند. آنها یک سال قبل از اینکه بند آزادسازی او را بپردازند، با خود او و پدرش در جزیره ایبیزا ملاقات و گفتگو کردند تا ابتدا رضایت او را جلب کنند. پاری سن ژرمن در کنار رئال مادرید فصل گذشته نیز حاضر بودند برای خرید کوتینیو دست به جیب شوند اما ستاره برزیلی به قولی که به بارسا داده بود، وفادار ماند.

یکی از دلایل مهمی که پی اس جی خواهان کوتینیو است، جلب رضایت نیمار برای جلوگیری از هر گونه جدایی احتمالی این بازیکن است. نیمار از دوستان صمیمی کوتینیو محسوب می‌شود که سال‌ها است این دوستی ادامه دارد. هدف دوم هم این است که حتی اگر نیمار نهایتا راهی رئال مادرید شد، تیم یک فوق ستاره جایگزین داشته باشد.

موندو می‌گوید بارسلونا اعلام کرده هیچ برنامه‌ای برای فروش کوتینیو ندارد و هر باشگاهی او را می‌خواهد باید علاوه بر پرداخت 400 میلیون یورو، رضایت بازیکن را نیز جلب کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.

دانلود (76.3MB)

دیگر خبرها

  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا