Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین-آرش خیرآبادی به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی انتخاب شد.

هئیت مدیره منتخب انجمن روز گذشته اولین نشست خود را برگزار و با بررسی طرح های کاندیداهای ریاست انجمن، آرش خیرآبادی را به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان منصوب کرد.

در این نشست درباره سمت های دیگری چون نایب رئیس، خزانه دار و بازرس تصمیم گیری شد و به زودی در یک خبر تکمیلی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کارنامه آرش خیرآبادی، نگارش آثار بسیاری به عنوان نویسنده، نمایشنامه نویس و پژوهشگر می باشد و سابقه تدریس و نیز سردبیری ماهنامه زائر، سردبیری و مدیر مسئول نشریه موج آفتاب و مدیرمسئولی انتشارات پاژ را دارد.

پیش از این سید جواد اشکذری عهده دار این سمت بود که در گفتگویی برای ادامه ریاست انجمن عدم تمایل کرده بود. گفتنی است؛ دومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان با حضور هنرمندان و فعالان این عرصه در ۱۵ تیرماه در سالن عروسکی تئاتر شهر مشهد برگزار شد و سید جواد اشکذری، مرتضی ملتجی، احمدرضا افشاری، علی روحی و آرش خیرآبادی به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تئاتر خیرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، بر اساس تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی برای فردا در نیمه شمالی استان افزایش سرعت وزش باد توام با گرد و غبار، کاهش میدان دید و کاهش کیفیت هوا با انتقال ذرات آن به نواحی مرکزی از جمله مشهد مقدس پیش بینی شده است.

 

همچنین طی این مدت در ارتفاعات خراسان رضوی بارش های رگباری دور از انتظار نیست.

 

روند افزایش دما نیز تا روز دوشنبه در اکثر نقاط استان ادامه خواهد یافت.

 

از روز یکشنبه تا اواخر هفته آینده با افزایش ناپایداری های جوی علاوه بر افزایش سرعت وزش باد رگبار باران توام با رعد و برق با احتمال بارش تگرگ رخ خواهد داد َبه نحوی که روزهای سه شنبه و چهارشنبه علاوه بر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در استان ایجاد رواناب و احتمال سیلاب بویژه در مناطق غربی و جنوبی پیش بینی می‌ شود

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • رودابِ خراسان رضوی لرزید
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • ببینید | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی 
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی