Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@18:04:32 GMT

جزئیات برگزاری آزمون عملی گروه آزمایشی هنر

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۸۵۱۳۹

پول‌نیوز - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور به تشریح جزئیات شرکت در آزمون عملی گروه آزمایشی هنر در کنکور 97 پرداخت و گفت: این آزمون 11 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

دکتر حسین توکلی ضمن اعلام این مطلب افزود: داوطلبان گروه آزمایشی هنر علاقه‌مند به رشته­ های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری که در جلسه آزمون بعداز ظهر پنجشنبه ۷ تیر ۹۷ حاضر بودند و در روزهای ۹ تا ۱۵ تیر ماه ۹۷ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org انتخاب رشته کردند، می‌توانند در آزمون عملی شرکت کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ به صورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد، داوطلبانی که اقدام به انتخاب یک مجموعه از مجموعه‌ رشته‌های تحصیلی ذی‌ربط برای شرکت در آزمون عملی اقدام می کنند باید مبلغ ۴۰۰ هزار ریال (۴۰ هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی پرداخت می کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان در صورتی که متقاضی و علاقه ­مند به شرکت در آزمون عملی دو مجموعه از مجموعه‌ رشته‌های تحصیلی اعلام شده هستند، باید مبلغ ۸۰۰ هزار ریال به صورت اینترنتی پرداخت کنند. زیرا عدم اعلام علاقه‌مندی و عدم پرداخت هزینه آزمون به منزله عدم امکان شرکت در آزمون عملی برای داوطلبان خواهد بود.

دکتر توکلی در پایان تاکید کرد: آزمون عملی برای تمامی رشته ها در روز ۱۱ مرداد ۹۷ برگزار خواهد شد.

اطلاعیه حاوی زمان دقیق برگزاری آزمون عملی، زمان پرینت کارت ورود به جلسه و آدرس محل برگزاری آزمون در روز چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هنر سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای

مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه ای برگزار می‌شود.

هنرجویان داوطلب پایه دوازدهم شاخه فنی و حرفه‌ای رشته‌های امور زراعی، امورباغی، ساختمان، معدن، ماشین ابزار، صنایع فلزی، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، الکترونیک، الکتروتکنیک و صنایع چوب و مبلمان می‌توانند درآزمون مرحله دوم سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه ای شرکت کنند.

مهلت ثبت نام این آزمون اول تا نهم اردیبهشت و زمان برگزاری آزمون مجازی نهم اردیبهشت ازساعت ۱۰ تا ۱۲ است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ / پیشتازی ۲۶ درصدی داوطلبان زن در نوبت اول
  • پیشتازی ۲۶ درصدی داوطلبان زن در نوبت اول کنکور
  • جزییات شرکت در رشته‌های خاص و آزمون عملی کنکور
  • جزئیات شرکت در رشته‌های خاص و دارای آزمون عملی کنکور اعلام شد
  • اعلام جزییات شرکت در رشته‌های خاص و دارای آزمون عملی کنکور