Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@17:07:08 GMT

خبر جدایی فرشید پاداش شیطنت برخی افراد است

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۸۵۳۰۱

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت باشگاه پارس جنوبی، امروز خبری بر این اساس منتشر شد که فرشید پاداش بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم که به تازگی با این تیم قرارداد بسته قصد جدایی از تیم فوتبال پارس جنوبی جم را دارد.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد این شایعه مطرح شده بیان کرد: فرشید پاداش بازیکن ما است و همین الان که من با شما صحبت می‌کنم این بازیکن در اردو حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ما به شیطنت برخی افراد آگاه هستیم و این اقدامات و شایعه سازیها ضربه ای به تیم ما وارد نمی کند.

وی افزود: از هواداران تقاضا داریم به شایعات مطرح شده توجه نکنند و خبرهای تیم فوتبال پارس جنوبی جم را از طریق کانال رسمی باشگاه دنبال کنند.

انتهای پیام/ر

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان رپر معروف دستگیر شدند

همشهری آنلاین _ فتانه احدی: به نقل از دیلی پست، در ۱۰ فوریه ۲۰۲۳، وقتی کایرنان جرید فوربس، معروف به «آکا»، رپر معروف اهل آفریقای جنوبی، به همراه دوستش تبلو از رستورانی در شهر بندری دوربان خارج شد؛ هدف گلوله‌های افراد ناشناس قرار گرفته و به قتل رسید.

آکا که علاوه بر خوانندگی، تهیه کننده و تاجری مشهور بود، در کیپ تاون به دنیا آمده و در ژوهانسبورگ بزرگ شده بود. این خواننده مشهور در سال ۲۰۱۱ با انتشار یک تک آهنگ، بسیار محبوب و به سرعت به یکی از موفق‌ترین هنرمندان در آفریقای جنوبی تبدیل شد.

او در ادامه به موفقیت‌های چشمگیری در موسیقی دست یافت و به خاطر فعالیت‌های هنری‌اش، جوایز متعددی را به دست آورد.

با حساسیتی که قتل آکا داشت و فشاری که از سوی طرفداران و جامعه موسیقی به پلیس آفریقای جنوبی وارد ‌شد، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری قاتلان صورت گرفت.

طرفداران آکا مرگ او را پایان دوره‌ای طلایی در موسیقی آفریقای جنوبی عنوان کرده و به همین دلیل پلیس را تحت فشار قرار دادند.

پلیس در جریان تحقیقات گسترده‌ای که انجام داد هویت قاتلان را شناسایی کرد اما متوجه شد که این افراد از کشور گریخته‌اند.

به این ترتیب تحقیقات در بیرون از مرزهای آفریقای جنوبی ادامه پیدا کرد. در نهایت کاراگاهان پلیس سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد مظنونان به کشور کوچک «اسواتینی» گریخته‌اند.

به این ترتیب پلیس آفریقای جنوبی با همکاری اینترپل توانست مخفیگاه آنان را شناسایی و شنبه گذشته آنها را در مخفیگاهشان در اسواتینی دستگیر کردند.

روز سه شنبه، کمیسر پلیس آفریقای جنوبی گفت: این قتل، یک قتل برنامه ریزی شده بوده است. آکا پس از خروج از فرودگاه تحت نظر بوده و در نهایت هنگام بیرون آمدن از رستوران ترور شده است.

اعضای باند ۶ نفره که در قتل خواننده رپ آفریقای جنوبی افراد شرکت داشته‌اند، شامل سرکرده گروه، دو تیرانداز، و ۳ نفر مسئول سازماندهی سلاح گرم و وسایل نقلیه هستند.

مظنونان روز پنجشنبه در دادگاه حاضر خواهند شد.

کد خبر 844986 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها آفریقای جنوبی حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز
  • فوری: جدایی خمس از تراکتور منتفی شد
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!
  • شوک به سعودی‌ها؛‌ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • مادر شهیدان والا مقام فرشید فر آسمانی شد