Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@08:13:58 GMT

اقدام تحسین انگیز تیم پزشکان در شهر محروم

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۸۵۴۰۸

اقدام تحسین انگیز تیم پزشکان در شهر محروم

‍‍‍‍‍‍

به تازگی حرکت یک تیم از پزشکان که به صورت رایگان بیماران را در مناطق محروم درمان می کند مورد تحسین افکار عمومی قرار گرفته است. گروه فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی موسسه ملی سلامت در سفری خیرخواهانه به بیرجند، بیش از 2 هزار بیمار را به صورت رایگان معاینه یا عمل جراحی کردند.این تیم در 21 سفر گذشته بیش از 16 هزار نفر از بیماران نیازمند را معاینه و 4 هزار و پانصد نفر را رایگان جراحی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران آنلاین /

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با خرید این بوگاتی، یک رولزرویس رایگان تحویل می‌گیرید!

یک نمایندگی در فلوریدا در حال حاضر یک رولزرویس ریث رایگان را به هر کسی که بوگاتی شیرون این مجموعه را خریداری کند، اهدا می‌کند. 

Naples Motorsports اوایل این هفته یک پیشنهاد ویژه در فیس بوک منتشر کرد و گفت که با خرید یک بوگاتی شیرون ۲۰۲۱، رولزرویس ریث ۲۰۱۸ را به صورت رایگان تحویل می‌دهد. بوگاتی شیرون مورد نظر کمی بیش از ۳۲۰۰ کیلومتر کارکرد داشته و در سبک دو رنگ سفارشی‌سازی شده است.

رولزرویس نیز دارای طرح مشابه دو رنگ است. طبق اطلاعات وب سایت Naples Motorsports، این رولزرویس بیش از ۲۷ هزار کیلومتر کارکرد دارد. قیمت این خودرو جدا از بوگاتی شیرون، ۲۴۰ هزار دلار (معادل ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان) اعلام شده است.

با توجه به اینکه تعداد کمی بوگاتی شیرون در سطح جهان وجود دارد، تعیین ارزش آن دشوار است. ناپل موتوراسپرت، ۳.۸۵ میلیون دلار (معادل ۲۳۱ میلیارد تومان) برای شیرون قیمت تعیین کرده است. در صورت خرید این بوگاتی شیرون، رولزرویس ریث به صورت رایگان به خریدار تحویل داده می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو لوکس سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به اقدام وحشیانه اسرائیل در غزه
  • با خرید این بوگاتی، یک رولزرویس رایگان تحویل می‌گیرید!
  • منابع مالی درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال تأمین شد
  • تامین منابع مالی درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • ویزیت رایگان بیماران در عقدا
  • اپلیکیشن رایگان لایک بگیر اینستاگرام
  • پزشکان گلستانی و گره گشایی از کار بیماران نیازمند + فیلم
  • پزشکان گلستانی و گره گشایی از کار بیماران نیازمند
  • اجرای طرح معاینه فنی رایگان تاکسی ها در تبریز
  • انجام ۳۶۰۰۰ عمل جراحی در سال گذشته/ یک میلیون نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند