Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نوغانداری سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از تولید 171 تن پیله تر در استان گلستان خبر داد و گفت قیمت هر کیلو پیله تر در گلستان بالغ بر 325 هزار تومان می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "حسین عطارچی" مسئول نوغانداری سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از تولید 171 تن پیله تر در استان در سال جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش حدود 4000 نفر از نوغانداران استان و همکاران شهرستان های نوغان خیز، توانستیم با تولید 171 تن پیله تر رتبه سوم تولید پیله تر کشور را کسب نماییم.

"عطارچی" تصریح کرد: قیمت فروش هر کیلوگرم پیله تر در استان به طور متوسط 325000 ریال و میانگین تولید به ازای هر جعبه تخم نوغان حدود 40 کیلوگرم بوده است که موجب افزایش درآمد نوغانداران زحمتکش استان شده است.

گفتنی است، استان گلستان یکی از استان های تولید پیله تر در کشور است که بر اساس شرایط آب و هوایی منطقه از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد

ایسنا/گلستان دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و هیات همراه وارد گلستان شدند.

دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در راس هیاتی از مسئولان ارشد این نهاد انقلابی وارد گلستان شد.

دیدار با استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه، روسای دانشگاه‌ها و جهادگران جهاد دانشگاهی و همچنین افتتاح فاز نخست دهکده گیاهان دارویی و حضور در جلسه شورای معاونین جهاد دانشگاهی گلستان از برنامه های سفر دوروزه رئیس جهاد دانشگاهی کشور در استان گلستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد