Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بهمئی از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی از طریق سد کوثر خبر داد. ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

حکمت‌الله سنائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لیکک اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پیگیری مسئولان و متولیان امر پروژه تامین آب شرب مردم مردم شهر لیکک تا پایان امسال از طریق سد کوثر به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در صورت تامین اعتبار پروژه آبرسانی به شهر لیکک از طریق سد کوثر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: این پروژه به طول 57 کیلومتر و اعتبار بیش از 120 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی – استانی، از روستای گرمز شهرستان بهبهان تا شهرستان بهمئی توسط شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.

سنائی ابراز کرد: آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی و روستا‌های حومه با توجه به افزایش جمعیت، تامین آب مورد نیاز صنایع شهرستان و اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل در بهمن ماه سال 1389 آغاز به‌کار کرد.

فرماندار شهرستان بهمئی افزود: مدیریت در شرایط ویژه از مهمترین ویژگی‌های یک مدیر بوده که می‌توان با تکیه بر آن تهدید و بحران را به فرصت تبدیل کرد.

انتهای پیام/ح

R41452/P1357/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز-امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست با فرماندار هلیلان، شهردار و اعضای شورای شهر توحید و کهره و مدیر امور شهری استانداری با اشاره به اینکه هفته آینده کمیته فنی طرح جامع هلیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح در کارگروه برنامه‌ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ارشد استان نگاهی ویژه به توسعه همه‌جانبه شهرستان هلیلان و تقویت زیرساخت‌های شهری آن دارند، افزود: در بودجه اربعین، با اختصاص ماشین‌آلات و سهمیه قیر کمک‌های خوبی به شهر هلیلان شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه نحوه مدیریت سهمیه قیر یکی از ملاک‌های ارزیابی شهرداران استان است، گفت: در صورت توجیه فنی و اقتصادی، آماده ارائه تسهیلات و حمایت جهت راه‌اندازی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن در هلیلان هستیم.

هژبری از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

کد خبر 751237

دیگر خبرها

  • آب شرب ۲۱۰ روستای آذربایجان شرقی تامین می شود
  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • وارد مدار شدن خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی
  • برگزاری اجلاسیه شهدا و رزمندگان شهرستان بهمئی
  • تداوم عملیات اجرایی طرح آبرسانی شهید شبان ارومیه
  • جشنواره «چومچه خاتون» در کوثر برگزار می‌شود
  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف