Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:21:00 GMT

یادواره ۲۲۰ شهید شهرستان فارسان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۸۵۹۶۸

یادواره ۲۲۰ شهید شهرستان فارسان برگزار شد

همزمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام و سالروز وورد مقام معظم رهبری به گلستان شهدا فارسان، یادواره 220 شهید این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محسن ملک پور، امام‌جمعه فارسان امروز در مراسم یادواره شهدا فارسان گفت: هدف از برگزاری یادمان شهدا، آشنایی نسل جوان بافرهنگ و سیره شهدا در نقاط مختلف شهرستان است، تا با الگو قرار دادن شهیدانی که دلاورانه در هشت سال دفاع مقدس با صبر و پایداری در مقابل هجوم دشمن ایستادگی کردند، بتوانند در زندگی الگوی صحیحی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی گفت: به برکت خون شهدا روزبه‌روز بر اوج و اقتدار ایران اسلامی افزوده‌تر می‌شود و همه اقشار باید مرهون و مدیون این عزیزان باشند و در برپایی یادواره‌ها حضوری گسترده یابند.

امام‌جمعه فارسان بابیان اینکه شهدا با بندگی خدا و با راه روشن انتخاب‌شده خود به این مقام نائل شده‌اند، افزود: استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی 4 اصل پایدار انقلاب سرافراز و پرافتخار ما است که به‌واسطه خون شهدا، قرآن و عترت و با اعتقادات مقدسمان به‌دست‌آمده است که باید با سعی و تلاش در حفظ و صیانت آن با تمام توان بکوشیم.

وی با تأکید بر اینکه یادواره شهدا باید محفلی برای تبیین راه و سیره شهدا قرار گیرد و نسل حاضر بتوانند بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند تصریح کرد: استکبارستیزی و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهدا در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی بوده که باید ما نیز با الگو گیری از این ویژگی‌ها در حفظ ارزش‌های اسلامی بکوشیم.

 
   

      انتهای پیام/    

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کوار
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد