Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس رسماً به کمپ تمرینی جدیدش نقل مکان کرد. 

طرفداری- نخستین جلسه تمرینی یوونتوس در فصل 2018/19 پس از 12 سال دیگر در کمپ تمرینی وینوو برگزار نشد و تمرینات امروز در JTC که بخشی از دهکده یوونتوس است برگزار شد. 

یوونتوس در فصل آینده، در این دهکده که مدرسه فوتبال، چند زمین تمرینی، مقر باشگاه، رستوران، دانشکده، مرکز آموزشی و تمام امکانات رفاهی باشگاه قرار دارد، مستقر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپ JTC، از مجهزترین کمپ های تمرینی در فوتبال اروپا است.  پروژه ی دهکده یوونتوس از سپتامبر 2015 عملیات ساختش آغاز شد. سال گذشته رسماً مدیریت باشگاه به مقر جدید نقل مکان کرد و امروز هم رسماً تمام تمرینات تیم در این مکان برگزار خواهد شد. این پروژه بیش از 100 میلیون یورو برای باشگاه یوونتوس هزینه به دنبال داشته است.

به اعتقاد کارشناسان این مجموعه به لحاظ درآمد و مسائل اقتصادی می تواند حتی به اندازه چند برابر یک استادیوم اختصاصی برای یوونتوس درآمد زایی کند و از طرفی ارزش سهام این باشگاه را بطور قابل ملاحظه ای افزایش دهد و به عبارتی ساده تر باشگاه یوونتوس را به باشگاهی فراتر از فوتبال و به یک برند تجاری و اقتصادی بزرگ تبدیل کند که تغییر لوگو و تغییر نام استادیوم اختصاصی یوونتوس نیز در همین راستا بوده است. 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایران روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.   پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏