Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز خرسندی از خریدهای جدید سرخپوشان گفت: دوست دارم وحیدامیری هم بماند اما اگر به اروپا رفت برایش خوشحال می‌شوم.

به گزارش وبسایت نود، جعفر کاشانی در خصوص خریدهای جدید پرسپولیس نظیر سروش رفیعی و مهدی ترابی اظهار داشت: تدبیری اندیشیدیم تا با توجه به محرومیت باشگاه برای حضور درنقل و انتقالات تابستانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مسیر اصلی خودمان برای بازیکن سازی در رده های پایه جدا نشدیم اما توانستیم با کمترین رفت و آمد، بهترین های فوتبال ایران را هم جذب کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به هیچ وجه نمی خواهیم کارخانه بازیکن‌سازی پرسپولیس متوقف شود. تیم های پایه به بهترین شکل در حال تمرین هستند. تعامل لازم را باید بین این تیم‌ها و سرمربی بزرگسالان انجام دهیم تا بازیکنی که از کودکی در پرسپولیس بازی کرده است بتواند مراحل رشد خود را همچنان طی کند و به مراحل بالاتر برسد.

وی درباره احتمال انتقال وحید امیری به کشورهای دیگر اذعان داشت: یکی از راه های درآمدزایی باشگاه ها بحث ترانسفر بازیکن است. باید این اتفاق در پرسپولیس هم رخ دهد. اما در ابتدا بتوانیم جانشینان مناسب را برای هر بازیکن انتخاب کنیم. حالا خیلی دوست دارم وحید امیری که قراردادش با باشگاه به اتمام رسیده است در پرسپولیس بماند. اما خودم هم خوشحال می شوم بتواند مسیر پیشرفتش را در تیم های بزرگ اروپایی طی کند. این اتفاق خیلی خوبی است که می تواند برای هر بازیکنی رخ دهد.

کاشانی درباره پیشنهاد ریزه اسپور ترکیه به علیرضا بیرانوند نیز صحبت کرد و گفت: او با پرسپولیس قرارداد دارد و در چارچوب قراردادش رفتار خواهیم کرد. بیرانوند ماندنی است.

کاشانی در خصوص اینکه با وجود دو قهرمانی متوالی پرسپولیس هواداران باز هم انتظار قهرمانی از سرخپوشان را دارند اظهار داشت: تاکنون سطح انتظارات به خوبی برآورده شده است. باشگاه هم تمام تلاشش را می کند تا این روند ادامه داشته باشد. اگر مسیری که در چند سال اخیر طی کرده‌ایم نگاهی بیندازید متوجه می شوید همه چیز سر جای خودش قرار دارد. بازیکن جایگاه خودش را شناخته است و مربی هم می داند چه رفتاری در قبال بازیکن و باشگاه داشته باشد. کوچکترین دخالتی هم در امور فنی انجام نمی شود. بنابراین انتظار ما هم مثل هواداران است که تیم بتواند خیلی خوب از پس مشکلات برآید و به نتیجه برسد.

وی درباره مشکلات مالی پرسپولیس خاطرنشان کرد: برای باشگاهی که به معنای واقعی می خواهد باشگاهداری کند لازم است که تامین بودجه صورت بگیرد. باشگاه نیاز به منابع مالی دارد. باید به پرسپولیس کمک شود تا از لحاظ قانونی بتواند از تنگناهای مالی خارج شود.

 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی جعفر کاشانی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است

سمیعی با تصمیم فوریتی هیات مدیره جایگزین خطیر شد ولی ظاهرا تغییرات زیادی در پایان این فصل در استقلال انجام خواهد شد و هیچ فردی از مدیران فعلی در راس آبی‌ها ابقا نخواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فرشید هاشم سمیعی وکیل جوانی که توسط مصطفی آجورلو به استقلال آورده شد و چندی قبل علی خطیر را یک مدیر نخبه قلمداد کرده بود، حالا جانشین او شده و با حکم موقت در استقلال کار می‌کند. آنچه مسلم است هیات مدیره استقلال باز هم تغییر خواهد کرد و با دستور مالک جدید باشگاه، افراد جدیدی خواهند آمد که در قواره این باشگاه بزرگ باشند نه اینکه اولین تجربه مدیریت شان، هیأت مدیره استقلال باشد.

سمیعی که به نوعی معاون خطیر بود باید همراه با او از باشگاه می‌رفت، اما این کار را نکرد، همانطور که بعداز آجورلو هم سرجایش ماند تا توسط حجت کریمی کنار گذاشته شود.

سپس او توسز کانال های ناشناخته، به حمید سجادی وصل شد و در استقلال به هیات مدیر ارتقا یافت. باید پذیرفت همان‌طور که خطیر در استقلال ماندنی نشد، سمیعی هم خیلی در باشگاه استقلال ماندگار نخواهد بود. سمیعی با مصاحبه های زیاد ، چهره رسانه ای پیدا کرد و طوری حرف زد که کانال های هواداری استقلال می پسندند. او در پی محبوبیت، بارها به تیم رقیب تاخت و چهره یک مدیر علمی را نداشت و بیشتر به درد جدال‌های هواداری خورد.

کاملا مشخص است که استقلال تغییرات مدیریتی دیگری هم در راه دارد البته به خطیر هم ایراداتی وارد بود. شاید او باید هر طور شده با نکونام تعامل می‌کرد و شاید نکونام هم باید به سمت تعامل می‌رفت، اما به هر حال قابل پیش بینی بود که حداقل یکی از این دو نفر آخر فصل را نمی‌بیند. 

در کوتاه مدت نگاه‌ها به قهرمانی لیگ است، اما انتظار می‌رود مدیران هلدینگ خلیج فارس یک مدیرعامل قوی برای تیمشان انتخاب کنند کسی که با کادر فنی تعامل داشته باشد و اشتباهات مدیران قبلی استقلال را هم تکرار نکند. این فرد هر که باشد قطعاً فرشید سمیعی نیست.

دیگر خبرها

  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها