Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آخرین نیوز از تسنیم، حجت‌الاسلام محمد کاظم صدیقی در مراسم شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: امام صادق(ع) فرمودند اگر مسئولی در خدمت مردم نباشد و در خدمت کوتاهی کند آنقدر از بهشت دور می‌شود که بوی بهشت به او نمی‌رسد، گفت: این موضوع باید برای مسئولان درس باشد و بدانند که نقد لازمه پیشرفت جامعه و حکومت است و اگر خطایی باشد و انتقادی صورت نگیرد مصداق ترک امر به معروف و نهی از منکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حکایتی از امام صادق در برخورد با شخصی که تجاری غیرشرعی داشته است، گفت: امروز عده‌ای با احتکار بازار سیاه راه‌انداخته و گرانی‌هایی در جامعه به وجود آمده که بخشی از آن به دلیل سوء مدیریت و بی‌توجهی به فرمایشات مقام معظم رهبری است و همچنین این امر مخالف مبنای تربیتی امام صادق(ع) است.

صدیقی با بیان اینکه بخشی از گرانی‌ها نیز به مردم بازمی‌گردد، افزود: از مردم توقع است که کالا و اجناس را به قیمت مناسب عرضه کنند تا جامعه مایوس نشود و بدانید که در شرایط کنونی معامله منصفانه و حلال، جهاد فی راه خدا و کسب رضایت امام زمان(عج) است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز ما باید زیر پرچم ولایت و اهل ایثار باشیم تا خدا هم ما را کمک کند، گفت: آمریکا در طول تاریخ دشمنی‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی انجام داده و امروز به جنگ اقتصادی روی آورده که از جنگ نظامی مشکل‌تر است.

وی با بیان اینکه مردم ایران هیچگاه مقابل آمریکا تسلیم نشده و نمی‌شوند، بیان کرد: مردم ما با وجود آن همه موشک و بمباران تسلیم نشدند و از انقلاب دفاع کردند و امروز نیز چنین است.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • امام صادق(ع) علوم الهی را بسط داد و انسان‌های شایسته‌ای را تربیت کرد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است